صحبت های زشت محمد موسوی و تحقیر تیم ملی هنگ کنگ

در حالی که بازیکنان در رشته های مختلف تلاش می کنند احترام حریف سطح پایین خود را نگه دارند اما کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بازی مقابل هنگ کنگ به عنوان بازی تدارکاتی نام برد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمحمد موسوی در پایان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و هنگ کنگ که با پیروزی سه بر صفر ملی‌پوشان کشورمان همراه شد، گفت: به نظرم دیدار باکیفیتی نبود و تیم ایران به این دیدار نگاه تدارکاتی داشت و به آسانی توانستیم حریف خود را شکست دهیم.  پیش بینی کرده بودیم که دیدار راحتی برای ایران باشد چون هنگ‌کنگ تیم سطح بالایی نیست و دیدار سختی نداشتیم. بازی فردا مقابل عراق نیز بازی چندان سختی نیست و قطعا در این دیدار نیز پیروز می‌شویم چون تیم عراق نیز جزو تیم های سطح پایین آسیاست.

صحبت های محمد موسوی و تکرار سطح پایین رقبای ایران از بازیکن با تجربه ای که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو می بند تعجب برانگیز است و نکته قابل توجه اینکه بهروز عطایی نیز تقریبا ادبیات مشابهی با موسوی داشت و با صحبت هایشان جایگاه تیم ملی والیبال هنگ کنگ را زیر سوال بردند.

 

عطایی قول نداد اما قهرمانی را می خواهد/ سرمربی هم حریف را تحقیر کرد!

 

میلاد عبادی‌پور در پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ درباره این بازی گفت: مسابقه خوبی بود، البته شروع هر تورنمنتی برای هر تیمی سخت است، اما توانستیم مقابل حریف بازی خوبی به نمایش بگذاریم و پیروز شویم. بازی مقابل تماشاگران خونگرم ارومیه واقعا لذت بخش است و انشاالله با حمایت مردم این شهر و همانطور که خودشان می‌دانند، آمده‌ایم که قهرمان شویم و بعد از آن مسابقات انتخابی المپیک را در پیش داریم که به عشق مردم ایران به‌خصوص علاقمندان والیبال ارومیه به این رقابت‌ها می‌رویم تا زحمات شان را جبران کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید