فیلیپ بلین چشم انتظار حضور تماشاگران ایرانی

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: شرایط اسکان، تمرینات و میزبانی عالی است و منتظریم تماشاگران فوق العاده ارومیه‌ای را در ورزشگاه ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا (شنبه 28 خرداد) آغاز می‌شود و به مدت هشت روز در ارومیه پیگیری خواهد شد و ژاپن یکی از 17 شرکت کننده در این رقابت‌ها است.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در پایان آخرین تمرین این تیم قبل از شروع مسابقات، اظهار داشت: برای چهارمین بار است که به ایران سفر می‌کنم و این نخستین بار است که به ارومیه آمده‌ام و بابت میزبانی ارومیه در این رقابت‌ها خوشحالم، چون دوست دارم شهرهای مختلف ایران را ببینم.

فیلیپ بیلین افزود: شرایط اسکان، تمرینات و میزبانی شهر ارومیه عالی است و منتظریم تماشاگران فوق العاده و پرشور ارومیه‌ای را در ورزشگاه ببینیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در پایان در پاسخ به سئوال مبنی بر پیش بینی مسابقات و احتمال صعود ژاپن به دیدار فینال و رویارویی با تیم ملی ایران، خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن به فینال، باید به بازی‌های مرحله گروهی و حذفی فکر کنیم و مطلقا نمی‌توانیم بگوییم ایران و ‌ژاپن به فینال می‌رسند.

تیم ملی والیبال ژاپن ساعت 13:15 دقیقه فردا (شنبه 28 مرداد) در نخستین مسابقه خود در جام بیست‌ودوم آسیا به مصاف تایلند می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید