برادران پورحمیدی و این خروج های کمرشکن+ ویدیو

دو دروازه بان تیم های تراکتور و استقلال خوزستان نقش قابل توجهی در باخت تیم شان در هفته دوم رقابت های لیگ داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حسن و حسین پورحمیدی، دو برادری که در این فصل وظیفه حراست از قفس توری تیم های استقلال خوزستان و تراکتور تبریز را برعهده دارند، هفته پرماجرایی را پشت سر گذاشتند و به نقش اول بازی های تیم شان در این هفته تبدیل شدند. نقش اولی که البته نه از روی کیفیت و مهارهای خاص بلکه با توجه به اشتباهات مهلک شان به نام آن ها ثبت شد. اشتباهاتی که باعث شد تا دو تیم استقلال خوزستان و تراکتور، در مقابل رقبای خود شکست بخورند.

نکته جالب این است که برادران پورحمیدی در دو مسابقه تیم شان، اشتباهی تقریبا یکسان را مرتکب شدند و هر دو روی خروج از دروازه از خود ضعف مفرطی نشان دادند. حسن در بازی استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم اراک روی سانتر بازیکن آلومینیوم دچار اشتباه محاسباتی شد و با یک ضربه سر دروازه خود را باز شده دید و حسین هم در جدال تراکتور مقابل پرسپولیس، با رها کردن دروازه خود و بیرون آمدن از محوطه جریمه، قصد دفع کردن توپ با ضربه سر را داشت که باز هم اشتباه در زمان بندی، باعث شد تا سعید صادقی بتواند دروازه خالی از دروازه بان تراکتور را باز کند.

نکته قابل توجه درباره حسین پورحمیدی این است که او در بازی هفته گذشته تیمش مقابل سپاهان هم یک خروج ناموفق در بیرون از محوطه جریمه داشت و باعث شد تا گل سوم سپاهان توسط رضا شکاری در آن بازی به ثمر برسد.

 

گل آلومینیوم اراک به استقلال خوزستان روی خروج اشتباه حسن پورحمیدی

 

گل پرسپولیس به تراکتور روی خروج اشتباه حسین پورحمیدی

 

گل سپاهان به تراکتور روی خروج اشتباه حسین پورحمیدی

دیدگاه تان را بنویسید