ملوان برای استقلال نکونام هم خوش یمن خواهد بود؟

تیم های استقلال و ملوان عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از شروع فوق العاده آبی ها در هفته اول رقابت های لیگ برتر در آبادان، آن ها حالا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی باید پذیرای ملوان بندرانزلی باشند. تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال ایران که فصل قبل و پس از چند سال دوری از لیگ برتر، یک بار دیگر به این رقابت ها برگشت و توانست با هدایت مازیار زارع، بقای خود در لیگ را تضمین کند و حالا با هدایت مهدی تارتار به دنبال رتبه های بالاتری در جدول است.

ملوان اما به طور کلی در تقابل هایی که با استقلال داشته، حریفی خوش یمن و نسبتا آسان برای آبی ها تلقی می شده و شاگردان نکونام امیدوارند تا بتوانند نتایج خوب گذشته مقابل قوهای انزلی را یک بار دیگر امروز هم تکرار کنند تا در همین ابتدای کار، از سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول جا نمانند.

فصل گذشته استقلال و ملوان سه بار مقابل یک دیگر به میدان رفتند. جالب است که این دو تیم پارسال هم در هفته دوم لیگ اما در ورزشگاه سیروس قایقران با یکدیگر مواجه شدند که حاصل کار، 3-1 به نفع استقلال بود. در دیدار برگشت هم آبی ها موفق به کسب برد 4-0 شدند. آن ها همچنین در جام حذفی هم با یکدیگر دیدار کردند که حاصل آن، یک برد دیگر برای شاگردان ساپینتو با نتیجه 2-0 بود. بنابراین آبی ها در سه تقابل اخیر خود مقابل ملوان موفق شده اند 9 گل به این تیم بزنند و در مقابل فقط یک بار دروازه خود را بازشده دیدند. این آماری است که تیم جواد نکونام را به تکرار موفقیت در مقابل ملوان امیدوار می کند.

آبی ها پیش از این در فصل 94-95 و با هدایت پرویز مظلومی هم در هفته دوم لیگ در استادیوم آزادی میزبان ملوان بودند و توانستند با دو گل امید ابراهیمی، مهمان سفیدپوش خود را شکست دهند.

دیدگاه تان را بنویسید