هشدار رضا عنایتی به یاسین سلمانی

سرمربی تیم امید ابراز امیدواری کرد که اتفاقات تلخ پیشین برای این تیم تکرار نشود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا عنایتی در مورد تساوی بدون گل دیدار پیکان و گل‌گهر اظهار داشت: در ابتدای فصل شرایط برای همه باشگاه‌ها مقداری سخت است اما اطمینان دارم همه آنها کمک می‌کنند تا تیم ملی امید نیز شرایط خوبی داشته باشد. 

وی در مورد مطرح شدن نام برخی بازیکنان برای همراهی تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی توضیح داد: منظورتان از نام‌ها را نفهمیدم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال دارد نفراتی مثل سیدحسین حسینی، پیام نیازمند یا ارسلان مطهری به تیم ملی اضافه شود، پاسخ داد: از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نمی‌توانیم برای بازی‌های آسیایی هانگژو کمک بگیریم. مشکل بزرگ ما در مورد این مسابقات همزمانی آن با لیگ قهرمانان آسیا است.

وی افزود: به جای استفاده از بازیکنان چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان باید از دو بازیکنی استفاده کنیم که در سایر تیم‌ها حضور دارند. نفراتی که واجد شرایط هستند و می‌توانند به ما در بازی‌های آسیایی کمک کنند. می‌دانید نزدیک باز‌ی‌های آسیایی و مقدماتی المپیک مقداری شرایط را برای تیم ملی سخت کرده است. سعی کردیم از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم و امیدواریم باشگا‌ه‌ها با ما همکاری کنند تا این اتفاق بیفتد زیرا ما تیم امید و باشگاه‌ها یک ماه سخت را پیش‌رو دارند ان‌شاءالله بتوانیم با تعامل با هم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در مورد اینکه اسامی بازیکنان بزرگسالی که قرار است این تیم را در بازی‌های آسیایی همراهی کنند مشخص شده است، گفت: هر زمان نهایی شد اعلام خواهیم کرد. مدتی صبر کنید تا به جمع‌بندی نهایی برسیم. 

عنایتی در پاسخ به این سؤال که آیا با مربیان و مدیران باشگاهی برای رفع مشکلات جلسه گذاشتند تا بازیکنان تیم امید مانعی برای حضور در اردوی نداشته باشند، تصریح کرد: جلسات مختلفی با سازمان لیگ و حتی مربیان و فدراسیون داشتیم. فدراسیون با همه باشگاه‌ها صحبت کرده و در برنامه‌های مختلف این موضوع عنوان شده است. امیدواریم اتفاقات تلخ گذشته بار دیگر تکرار نشود زیرا این موضوع در دوره‌های قبلی به تیم امید خیلی ضربه زده است. امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. می‌دانم این یک ماه برای باشگاه‌ها هم سخت است. باید همکاری کنند و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد تا با تمام نیروی خود در هر دو تورنمنت شرکت کنند.

وی در خصوص اینکه چند درصد از بازیکنان تیم امید در لیگ برتر ثابت بازی می‌کنند، گفت: خدا را شکر بازیکن بدون تیم نداریم. البته یاسین سلمانی هنوز تیمش را انتخاب نکرده اما اکنون با مربی بدنساز ما کار می‌کند. اینگونه نیست که سلمانی را رها کرده باشیم. هر روز 4-5 نفر از بچه‌ها با مربیان ما در کمپ تیم ملی کار می‌کنند و طبق تمرینات جلو می‌روند. البته به یاسین گفته‌ام هرچه سریع‌تر تیمش را انتخاب کند زیرا در این حالت به خودش ضربه می‌خورد ما هم حساب ویژه‌ای روی یاسین باز کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در مورد شرایط محمدرضا خالدآبادی در استقلال تصریح کرد: او بازیکن فیکس ما است و در لیست ما جا دارد. روی او هم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

عنایتی در خصوص اینکه آیا نسبت به شرایط زمین مرکز ملی فوتبال نگرانی ندارد و آیا اردوی تیمش در مشهد قطعی شده است، عنوان کرد: هنوز این اردو نهایی نشده و فکر هم نمی‌کنم برویم اما 3-4 روزی که در تهران هستیم قبل از اعزام به  ازبکستان سعی می‌کنیم زمین مناسبی داشته باشیم. روز گذشته به تهران رسیدم و هنوز وضعیت چمن را ندیده‌ام، اما امیدواریم شرایط چمن مناسب باشد. 

دیدگاه تان را بنویسید