ژاوی: الان می‌فهمم چرا مردم لالیگا را نگاه نمی‌کنند

سرمربی بارسلونا به تندی از وضعیت داوری انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا فصل جدید رقابت‌های لالیگا را با تساوی بدون گل برابر ختافه آغاز کرد.این بازی بسیار جنجالی و پر برخورد بود تا جایی که سه اخراجی داشت. رافینیا و ژاوی از بارسلونا و ماتا از ختافه اخراج شدند و داور ۲۶ دقیقه وقت اضافه برای هر دو نیمه گرفت.

ژاوی بعد از بازی به انتقاد تند از داوری پرداخت و گفت: وقتی ما حق پخش بازی‌های لالیگا را می‌فروشیم، نباید چنین صحنه‌های دیده شود. الان می فهمم چرا مردم بازی های لالیگا را تماشا نمی کنند. ما در مسیر درستی قرار نداریم. قانون برخورد توپ با دست به صورت جداگانه برای ژاوی اختراع شده است. در جلسه قبل از فصل گفتند که داوران تنها برخورد عمدی توپ با دست را خطا تشخیص می‌دهند اما این قانون برای تیم ژاوی اجرا نمی‌شود.

او ادامه داد: قانون برخورد توپ با دست را آورده‌اند تا ما برنده نشویم. من به داور گفتم که او اجازه می‌دهد تا خطاهای شدیدی روی بازیکنان تیم ما صورت گیرد و او به من کارت قرمز داد. کمیته داوران قبل از آغاز فصل گفت که وضعیت مربیان را درک می‌کند اما داور اصلا من را درک نکرد. به نظرم بازی کاملا از دست داور خارج شد و خطاهای زیادی روی داد.

ژاوی درباره تساوی گفت: در نیمه نخست خوب نبودیم. یک امتیاز کافی نیست و باید پیروز می‌شدیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.

دیدگاه تان را بنویسید