جی پلاس

صحبت های رکورددار پرتاب نیزه ایران بعد از اخراج به خاطر انتقاد از سوسک و گربه!

رکورددار پرتاب نیزه ایران اخراجش از ورزشگاه آفتاب انقلاب به خاطر انتقاد از شرایط را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتحی گنجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص اخراج از ورزشگاه آفتاب انقلاب پس از گلایه نسبت به وضعیت نامناسب خوابگاه و غذا گفت: خیلی وقت بود درخواست داشتم وضعیت را درست کنند؛ من سوسک و چیزهای دیگر را تحمل می‌کنم اما حداقل شرایط غذا را بهبود ببخشند اما اتفاقی رخ نداد به همین خاطر با خودم گفتم استوری بگذارم بلکه به گوش مسئولان بالا رتبه برسد و کاری کنند. 

 

رکورددار پرتاب نیزه ایران هم خانه گربه و سوسک شد!

 

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی در صحبت‌های اخیر خود گفته جابجایی ورزشکاران از ورزشگاه آفتاب انقلاب به خاطر بازسازی است و اخراج در کار نیست؛ گنجی در این باره تصریح کرد:  حقیقت ندارد، چرا یک عده در هتل هستند اما به من نگفتند به هتل بروم و گفتند درخانه استراحت کنم. در حال حاضر ورزشکار دیگر هم در مجموعه حضور دارد پس اگر قرار بر بازسازی بود هیچ ورزشکاری نباید می‌ماند.

او افزود: من رکورددار نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستم اما هنوز هزار تومان ندادند که با خیال راحت تمرین کنم. تمام هزینه‌ها را خودم پرداخت کردم و آمدم رکورد زدم تا برای کشورم مدال بگیرم و چیز زیادی هم نخواستم اما کاری می‌کنند که به فکر خداحافظی باشم. سرپرست فدراسیون در مصاحبه‌ای اعلام کرده که من در مسابقه انتخابی شرکت نکردم که در پاسخ می‌گویم  اگر نیزه استاندارد وجود داشت چرا نباید شرکت می‌کردم؟ مشخص است که با نیزه چینی رکورد پایینی ثبت می‌کنم بعد بهانه جور می‌شود که ورودی کسب نکرد در صورتی که اگر نیزه استاندارد برایم  بیاورند ورودی آسیایی که هیچ ورودی جهان و المپیک را هم کسب می‌کنم چون این توانایی را در خودم می‌بینم. هفت سال تمام هیچ حمایتی نشدم  در حالی که به راحتی می‌توانم 10 سال مداوم  در المپیک، جهان و آسیا برای کشورم مدال بگیرم.

فتحی گنجی رکورد دار پرتاب نیزه ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: مسئول باید همه را به یک چشم ببیند و به همه کمک کند اما متاسفانه فقط به عده‌ای خاص امکانات می‌دهند. گفتند پاهایم آسیب دارد در صورتی که اگر به من نیزه و امکانات استاندارد بدهند اصلا با یک پا پرتاب می‌کنم؛ هیچ کاری نکردید بعد بهانه می‌آورید پاهایم آسیب دیده است؟  تمام دنیا در دوومیدانی سرمایه گذاری می‌کنند چون 180 مدال در المپیک توزیع می‌شود بعد ما هم این شرایط را داریم.

دیدگاه تان را بنویسید