حمله ترامپ به بایدن و راپینو به بهانه حذف تیم ملی زنان آمریکا از جام جهانی

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، حذف تیم ملی زنان این کشور از رقابت های جام جهانی 2023 را دستاویز حمله به چهره های مخالف خود قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، حالا پرچمدار مخالفت با تیم ملی فوتبال زنان آمریکا شده است. تیمی که روز گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2023، در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 مغلوب سوئد شد. در ضیافت پنالتی ها، مگان راپینو، دشمن دیرینه ترامپ هم یک ضربه را به بیرون زد تا در آخرین جام جهانی خود، عملکردی ناامیدکننده را به ثبت برساند. راپینو حالا با دو عنوان قهرمانی جام جهانی و یک طلای المپیک، در 38 سالگی از تیم ملی بازنشست خواهد شد.

مگان راپینو همواره در کنار دستاوردهای ورزشی، به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی چپ نیز شناخته می شود و همین مسئله باعث شد تا ترامپ، حساب او را از بقیه جدا کند و مستقیما او را خطاب قرار دهد.

ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال پس از حذف تیم ملی آمریکا نوشت: شکست شوکه کننده و غیرقابل انتظار تیم زنان آمریکا مقابل سوئد، نماد اتفاقاتی است که در دوران جو بایدن ناکارآمد دارد برای ملت عظیم ما  رخ می دهد. بیشتر بازیکنان ما، آشکارا دشمن آمریکا هستند. هیچ کشور دیگری به این شیوه رفتار نمی کند. سیاست ووک یعنی شکست. ضربه خوبی بود مگان! آمریکا دارد به جهنم می رود!

 

دیدگاه تان را بنویسید