مرفاوی: شرایط نکونام از زمان من بدتر نیست

بازیکن و سرمربی اسبق استقلال معتقد است شرایط این تیم مانند همیشه بد است و این مساله مختص نکونام نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ صمد مرفاوی که سابقه نشستن روی نیمکت استقلال را نیز دارد درباره وضعیت این تیم به ایسنا گفت: نکونام شرایط سخت استقلال را می‌دانست. او باید خودش را با این وضعیت وفق دهد. او ایستاده و در حال کار است. همه باید به او کمک کنند تا بتواند موفق باشد.

او ادامه داد: شرایط امروز استقلال از زمان حضور من در این تیم سخت‌تر نیست. نکونام باید بایستد و کارش را به خوبی انجام دهد. چرا باید استقلال  ناامید باشد؟ استقلال باید خیلی قوی ظاهر شود. نکونام هم کار خودش را بلد است و ان‌شاءالله موفق می‌شود.

مرفاوی افزود: شرایط خوبی بر استقلال حاکم نیست. نکونام تنهاست و خیلی هم مردانگی کرده که تا حالا تیم را در چنین شرایطی رها نکرده است. خدا را شکر همه هواداران از نکونام حمایت می‌کنند. البته نکونام در چند فصل اخیر تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده است و اگر به وی زمان بدهند مطمئن باشید استقلال ثبات لازم را به‌دست می‌آورد.

«از روند نقل و انتقالات استقلال راضی هستید؟» سرمربی سابق استقلال در این باره توضیح داد: استقلال در نقل و انتقالات انتظارات را برآورده نکرد و نتوانست بازیکنان مورد نیاز کادرفنی را جذب کند و همین نگرانی‌ها را بیشتر کرده است. البته تیم فصل گذشته استقلال بازیکنان خوبی داشت و مربیان از این بابت نگرانی‌شان کمتر است

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار هفته نخست مقابل نفت آبادان ادامه داد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همان هفته‌های اول امتیازات را جمع‌آوری کند. بازی کردن در آبادان سخت است اما امیدوارم استقلال لیگ را پرقدرت شروع کند.

دیدگاه تان را بنویسید