واکنش حامد حدادی به خط خوردن ستاره تیم ملی بسکتبال

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران مسئولیت خط خوردن محمد جمشیدی از لیست تیم ملی را متوجه سرمربی تیم می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در مورد آغاز تمرینات گروهی تیم ملی اظهار داشت: در دو هفته اخیر که تیم ملی در اردوی ترکیه حضور داشت، تمرینات آمادگی بدنی و درمانی خودم را دنبال کردم تا از آمادگی دور نشوم. تلاش دارم تا بتوانم  به تیم کمک کنم و اکنون هم که زودتر از موعد مقرر به میدان بازگشته‌ام بیشتر سعی خواهم کرد تا جایی در تیم داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره اردو و بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی گفت: بعد از دو بازی که تیم ملی با لبنان داشت، روسیه محک جدی برای ورود به مرحله نهایی آمادگی، قبل از جام جهانی محسوب می‌شود. روس‌ها سبک خاص خودشان را دارند و اگر با تیم اصلی حاضر شوند محک جدی برای ما خواهد بود، چرا که آنها تیمی اروپایی و از جمله تیم‌هایی هستند که قدرتی بازی می‌کنند. ان‌شاءالله با هفت تا هشت بازی خوب و پرفشار با تیم‌های اروپایی، آماده بازی‌های جام جهانی شویم. قطعاً هر چه بازی‌های تدارکاتی بیشتر باشد، می‌تواند شرایط بازی و نتیجه‌گیری ایران را به سمت بهتری ببرد.

حدادی در خصوص لزوم حمایت از تیم ملی بسکتبال ایران بیان داشت: مردم، تیم ملی را در هر شرایطی حمایت کنند و این حمایت باید فارغ از اینکه چه بازیکنانی عضو تیم هستند یا مثلاً من باشم یا نباشم، ادامه داشته باشد. بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به حمایت و دلگرمی دارند.

وی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: در فاصله باقیمانده تا سفر به روسیه مشخص می‌شود که آیا می‌توانم با تیم ادامه بدهم یا نه. متأسفانه پایم کمی ضعیف شده است و نمی‌توانم بیش از حد روی آن فشار بیاورم. آرزوی من این است که به تیم ملی کمک کنم.

حدادی در مورد حذف نام محمد جمشیدی از مسافران جام جهانی 2023 گفت: همه ما محمد را دوست داریم ولی این تصمیمی است که سرمربی گرفته و مسئولیت آن با سرمربی است. من به‌عنوان بازیکن، کارم را انجام می‌دهم و به جوانان کمک می‌کنم. سرمربی حتماً اعتقاد متفاوتی نسبت به ما دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید