در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

درخواست ملی‌پوش والیبال جوانان بعد از قهرمانی جهان

ملی پوش والیبال جوانان ایران گفت: از مسئولان درخواستی دارم و نمی‌دانم صدایم به کجا می‌رسد؛ درخواستم این است که بیشتر به والیبال توجه کنند چون اولین ورزش گروهی ایران است که بهترین نتایج را در جهان کسب می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

سجاد جلوداریان لیبروی تیم ملی جوانان والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس در خصوص مسابقات قهرمانی جهان و کسب مقام نخست این رقابت‌ها گفت: واقعا مسابقات سنگین بود و هیچ تیم ضعیفی حضور نداشت و  از میان 5-6  حریف قدرتمند با چهار تیم آن از جمله لهستان، بلغارستان، آرژانتین و ایتالیا بازی کردیم.

او افزود: سال 2019 در مسابقات جهانی تیم ملی جوانان با دو باخت قهرمان شد اما ما هم در آسیایی و هم جهانی بدون شکست این عنوان را کسب کردیم؛ هر کسی اراده کند کاری که بخواهد می‌تواند انجام بدهد.

جلوداریان در پایان صحبت‌های خود با بیان مشکلات ملی پوشان جوان گفت: اولین چیزی که خواستیم معافیت از سربازی بود که بتوانیم راحت تر پیشرفت کنیم. اسماعیل نژاد بهترین بازیکن برای گرگان بازی می‌کرد و بسیار اذیت می‌شد. درخواست دیگری که از مسئولان دارم و نمی‌دانم صدایم به کجا می‌رسد این است که بیشتر به والیبال توجه کنند چون اولین ورزش گروهی است که بهترین نتایج را در جهان کسب می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید