در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

آماده باش بهترین پاسور جهان برای حضور در تیم ملی والیبال ایران

ملی پوش والیبال جوانان گفت: نسل ما برای جایگزینی نسل قدیم مشکلی ندارد البته شاید در آن اندازه نباشیم اما مطمئن باشید می‌توانیم انتظارات را برآورده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

عرشیا به نژاد پاسور تیم ملی والیبال جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص مسابقات قهرمانی جهان و کسب مقام نخست این رقابت‌ها گفت: مسابقات واقعا سخت بود و قدرت‌های جهان حضور داشتند به همین دلیل سطح آن خیلی با مسابقات آسیایی فرق داشت. با توجه به تمرینات خوبی که در این سه ماه انجام دادیم مزد تمام زحماتمان را گرفتیم.

او در مورد انتخاب خود به عنوان بهترین پاسور دنیا گفت:  از نظر من مهم ترین موضوع قهرمانی است و اول باید به فکر قهرمانی باشیم بعد مسائل دیگر؛ خوشحالم خدا وقتی دید این همه تلاش می‌کنیم به ما رو کرد و قهرمانی را بدست آوردیم. همان طور که گفتم مسابقات سخت بود و پاسورهای بسیار خوبی هم حضور داشتند اما با توجه به اینکه بدون شکست قهرمان شدیم توانستم به عنوان بهترین پاسور انتخاب شوم و این بهترین جایزه انفرادی بود که در این چند سال گرفتم.

به نژاد با اشاره به شرایط والیبال ایران و تیم ملی جوانان گفت: از لحاظ امکانات مشکلی نداریم و کسب نتیجه هم بعد از امکانات به زحمت بازیکن بستگی دارد یعنی هر چه قدر بیشتر زحمت بکشیم نتایج بهتری بدست می‌آوریم.

او افزود: همیشه دوست داشتم در تیم ملی بزرگسالان و بازی های المپیک بازی کنم و هرچه قدر تلاشم بیشتر باشد زودتر به این هدف می‌رسم. سطح بازیکنان ما همان طور که مشخص شد بسیار بالا بود و 12 بازیکن داشتیم که هر کس تعویض می‌شد نفر بعدی بهتر بازی می‌کرد و این تیم هیچ مشکلی ندارد برای اینکه جایگزین نسل قدیم شود  البته شاید در آن اندازه نباشیم اما مطمئن باشید می‌توانیم انتظارات را برآورده کنیم.

عرشیا به نژاد در پایان با بیان تفاوت‌های تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان گفت: رده بزرگسالان سطح بالاتری نسبت به پایه دارد؛ در نوجوانان و جوانان همه هم سن هستند اما در بزرگسالان ممکن است بازیکن باتجربه‌اش 32 یا 33 سالش باشد. از طرفی تجربه‌ها خیلی تفاوت دارد یعنی در رده بزرگسالان تیم‌ها بهترین بازیکنان خود را به مسابقات می‌آورند بنابراین شرایط سخت تر است. به هر حال تیم ملی بزرگسالان ما هم با توجه به چالش‌هایی که داشتند این نتایج را کسب کردند اما مطمئن باشید در آسیایی و انتخابی المپیک وضعیت فرق خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید