والیبال جوانان جهانl صعود بدون شکست پسران ایران به فینال

تیم ملی والیبال جوانان ایران به فینال قهرمانی جهان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان امروز (شنبه 24 تیر) با دو دیدار در منامه بحرین پیگیری شد.

در دومین دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین از ساعت 20:30 دقیقه امشب (شنبه 24 تیر) به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان غلامرضا مومنی مقدم با شکست آرژانتین برای دومین بار به دیدار نهایی قهرمانی جهان صعود کردند.

این دیدار هفتمین بازی ملی‌پوشان جوان کشورمان در منامه بود که سه بر یک مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند تا حریف ایتالیا در دیدار نهایی شوند.

تیم ملی والیبال نتیجه ست نخست دیدار با آرژانتین را 25 بر 23 واگذار کرد، اما در ست‌های دوم تا چهارم با نمایشی زیبای موفق به شکست این تیم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 20 شد تا با هفت برد متوالی فینالیست شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های بلغارستان و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا با شکست سه بر یک بلغارستان برای ششمین بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

بدین ترتیب قهرمان سال 2021 (ایتالیا) و قهرمان سال 2019 (ایران) از ساعت 20:30 دقیقه فردا (یکشنبه 25 تیر) برای کسب مقام قهرمانی سال 2023 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی جوانان ایران با هفت برد متوالی و تیم ایتالیا با 6 برد و یک شکست مقابل برزیل در مرحله مقدماتی حریف ایران شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید