گزارش جی پلاس

جنجال در دیدار دوستانه در آستانه آغاز جام جهانی فوتبال زنان

در دیدار دوستانه تیم ملی زنان ایرلند و کلمبیا اتفاق جنجالی رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: جام جهانی ۲۰۲۳ فوتبال زنان پنجشنبه به میزبانی استرالیا و نیوزلند آغاز می شود. پیش از شروع این رقابت ها اتفاق جنجالی رخ داد. تیم ملی ایرلند و کلمبیا به منظور آماده سازی خود در دیداری دوستانه در بریزبن به مصاف هم رفتند که این بازی تنها ۲۰ دقیقه طول کشید. 

در این دیدار که پشت درهای بسته برگزار شد و نه خبرنگاران و نه تماشاگران حضور داشتند دنیس اوسالیوان، بازیکن ایرلند به دلیل آسیب شدید از پا راهی بیمارستان شد. پس از این اتفاق بازیکنان تیم اروپایی تصمیم گرفتند به این بازی ادامه ندهند و زمین را ترک کنند. آن ها معتقد بودند بازی خیلی فیزیکی است. 

تیم کلمبیا پس از این اتفاق تصمیم گرفت در زمین به تمرین بپردازد. دنیلا کاراکاس هنگام امضا برای هوادارانی که بیرون از ورزشگاه حضور داشتند به شدت از رفتار بازیکنان ایرلند انتقاد کرد و گفت: "آن ها بچه ننه هستند. یک خطای کوچک بود و به آن معترض شدند." 

فدراسیون فوتبال کلمبیا نیز بیانیه داد و اعلام کرد: "تمام تیم های ما قوانین بازی را رعایت می کنند از جمله سلامت رقابت و فیرپلی. ما به تصمیم حریفمان احترام می گذاریم." پس از تست های پزشکی مشخص شد اوسالیوان دچار شکستگی و پارگی از پا نشده است اما حضورش در نخستین بازی ایرلند در جام جهانی برابر استرالیا در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید