اعتراض وریا غفوری به وضعیت عجیب استقلال!+عکس

کاپیتان اسبق استقلال به وضعیت این روزهای این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استقلال فصل عجیبی را سپری کرد و یکی از پرتغییرات‌ترین دوره‌های مدیریتی تاریخ خود را پشت سر گذاشت. جایی که آبی‌ها در طول یک فصل، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده و حجت کریمی را به عنوان مدیر، روی صندلی ریاست دیدند و حالا این وظیفه به علی خطیر واگذار شده است.

استعفای کریمی در بحبوحه بازار نقل و انتقالات، باعث شد تا آبی‌ها چند روزی را از رقبا عقب بمانند و این تیم فقط 2 بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کرده است. مسئله‌ای که با اعتراض گسترده هواداران این تیم روبرو شده است و حالا نیز صدای کاپیتان سابق درآمده است.

وریا غفوری که به تازگی به فوتبال خود پایان داده و وارد عرصه مربیگری شده است، با انتشار یک استوری، وضعیت این روزهای استقلال را نگران کننده، غم‌انگیز و عجیب توصیف کرد.

غفوری در این استوری نوشته است:

آنچه پیرامون باشگاه استقلال مشاهده می‌کنیم بسیار نگران‌کننده، غم‌انگیز و البته عجیب است. ما همیشه شاهد بی‌توجهی، عدم نظارت دقیق یا سوءمدیریت بوده‌ایم. کسانی آمدند از اعتماد مردم سواستفاده کردند گردنشان کلفت شد و رفتند و استقلال ماند با هوادارانش و البته یک دنیا بدهی. وقت آن رسیده کسانی که در پس پرده فوتبال هستند با نگاهی عمیق و تدبیر به مسئله استقلال بپردازند و این تیم بزرگ مردمی را از این وضعیت بغرنج خارج کنند.

1897506

دیدگاه تان را بنویسید