گزارش جی پلاس

جنجال‌های جهان ورزش| بدترین مراسم های معارفه تاریخ فوتبال

بازیکنان یا باشگاه ها ممکن است در مراسم معارفه اشتباهات بزرگی را مرتکب شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: یکی از مهمترین روزهای یک بازیکن پس از امضای قرارداد با تیم جدید مراسم معارفه اش است. هواداران می خواهند ستاره جدید تیمشان را برای نخستین بار با پیراهن باشگاه ببیند. با این حال همه مراسم ها خوب پیش نمی روند و ممکن است بازیکن به خاطر استرس نتواند مهارت خود را با توپ به خوبی به نمایش بگذارد. گاهی اوقات اشتباه ها و یا تصمیمات عجیب باشگاه نیز موجب می شود مراسم معارفه به شکل بدی برگزار شود. 

وینیسیوس جونیور

جنجال های جهان ورزش

وینیسیوس بازیکن تکنیکی است اما در مراسم معارفه اش در سانتیاگو برنابئو به خاطر استرس نتوانست به خوبی با توپ کار کند. او توپ را نتوانست با پشت خود کنترل کند. همچنین نتوانست تکنیک خود را نشان دهد و یا به خوبی رو پایی بزند. بازیکن برزیلی روز بدی را گذراند. 

ال پاتو 

جنجال های جهان ورزش

اتلتیکومادرید برای تقویت تیم خود در فصل ۰۵-۲۰۰۴ مارسلو سوسا معروف به ال پاتو را خرید. با این حال مهاجم اروگوئه ای در همان مراسم معارفه ناامید کننده ظاهر شد‌. او در حال ضربه زدن با سر به توپ بود که ناگهان توپ از کنترلش خارج شد و می خواست با پا آن را کنترل کند که موفق نبود و به پشت به زمین خورد. تا چند سال از آن به عنوان بدترین مراسم معارفه فوتبال یاد می شد. 

عثمان دمبله

جنجال های جهان ورزش

دمبله در سال ۲۰۱۷ گرانترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا لقب گرفت. تنها به این خاطر فشار رویش نبود، او به عنوان جانشین نیمار به کاتالونیا رفته بود. بازیکن فرانسوی در مراسم معارفه پا به توپ شد اما عملکردش آن طور که انتظار می رفت نبود. دمبله در همان شروع رو پایی زدن توپ را از دست داد و حرکت بعدی اش نیز بی سرانجام ماند. 

میستا 

جنجال های جهان ورزش

باشگاه اتلتیکومادرید در سال ۲۰۰۶ قراردادی چهار ساله با میستا امضا کرد. بازیکن سابق والنسیا در مراسم معارفه اش اشتباه نابخشودنی کرد. او گفت: "می خواهم به سیبلس (محل برگزاری جشن های رئال مادرید) بروم... ببخشید، به نپتونو (محل برگزاری جشن های اتلتیکو). مشتاق هستم تا به نپتونو بروم چون جشن های سالی که تیم دوگانه را به دست آورد دیده ام. جو آنجا فوق العاده بود."

مارکو پرس

جنجال های جهان ورزش

مهاجم کلمبیایی در سال ۲۰۱۰ به رئال ساراگوسا پیوست و در مراسم معارفه اش اتفاق ناخوشایندی افتاد. پرس پا به توپ بود و می خواست با چند حرکت تکنیکی هواداران را به وجد بیاورد که یکی از بدترین سوتی های تاریخ مراسم معارفه فوتبال را داد. او در حین پا توپ بودن به زمین خورد. در نخستین بازی اش هم دروازه خالی را نتوانست به گل تبدیل کند. 

مارتین برایت ویت 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن دانمارکی در شرایط جنجالی با بارسلونا قرارداد امضا کرد. شاید به همین خاطر بود که برایت ویت در مراسم معارفه اس استرس داشت و در هنگام پا به توپ شدن آن همه اشتباه کرد. 

خوان آنتونیو پیتسی 

جنجال های جهان ورزش

سرمربی آرژانتینی که سابقه هدایت تیم ملی شیلی و عربستان را دارد در باشگاه والنسیا نیز حضور داشت. او در مراسم معارفه اش در تیم اسپانیایی به خاطر لباسی که پوشیده بود همه را شگفت زده کرد. خوان آنتونیو پیتسی در مستایا کت و شلوار مشکی برتن کرده بود که نه یک سایز بلکه چند سایز برایش بزرگ بود. تصویر سرمربی آرژانتینی با آن لباس نامتعارف در وسط زمین برای همیشه ماندگار شد. 

تئو ارناندز

جنجال های جهان ورزش

باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۱۷ تئو ارناندز را با ۲۰ میلیون یورو خرید که در تیم رقیب یعنی اتلتیکو مادرید بازی می کرد. هزاران هوادار در مراسم معارفه مدافع فرانسوی در سانتیاگو برنابئو حضور داشتند اما او ناامید کننده ظاهر شد و هنگامی که می خواست مهارتش را با توپ نشان دهد تنها توانست چند رو پایی بزند و سپس توپ از کنترلش خارج شد. 

ماریانو فریرا

جنجال های جهان ورزش

مدافع برزیلی یکی از قراردادهای مهم دوران مونچی (مدیری که توانست سویا را به یکی از تیم های قدرتمند اروپا تبدیل کند) بود. در نرویون همه تصور می کردند ماریانو می تواند جای خالی دنی آلوس را پر کند اما مراسم معارفه اش ابهام هایی به وجود آورد. او موقع رو پایی زدن چند بار توپ از کنترلش خارج شد اما بدتر از آن ضربه سرش بود که نمی توانست چند بار پیاپی هد بزند. 

ماروین دوکش 

جنجال های جهان ورزش

یکی از عجیب ترین مراسم معارفه ها به ماروین دوکش، بازیکن جدید سن پائولی اختصاص داشت. سرمربی تیم نتوانست در این مراسم شرکت کند و به همین خاطر مدیریت باشگاه تصمیم گرفت یک نفر دیگر را با ماسک چهره سرمربی به آنجا بفرستد. سن پائولی تصاویر دوکش در کنار سرمربی قلابی را در سایت خود منتشر کرد و هواداران متوجه آن شدند. 

یوگنی کونوپلیانکا 

جنجال های جهان ورزش

هافبک اوکراینی که در سال ۲۰۱۵ با سویا قرارداد امضا کرد مراسم معارفه اش کمی عجیب بود. هنگام عکس گرفتن او سعی کرد شوخ طبع باشد و روی زمین افتاد. لحظاتی بعد مشخص شد به نظر می رسد خسته است و نمی تواند به خوبی ژست بگیرد. 

نستور مویراگی 

جنجال های جهان ورزش

مدافع آرژانتینی در سال ۲۰۱۷ به کلمبیا رفت تا برای تیم دپورتیوو کالی بازی کند. در مراسم معارفه اش اتفاق خجالت آوری افتاد. نام مویراگی روی پیراهنش اشتباه ثبت شده بود. نوشته شده بود Moiragui به جای Moiraghi. 

زلاتکو یانکوف

جنجال های جهان ورزش

بدون شک بدترین عملکرد را بازیکن بلغاری در مراسم معارفه اش در ویسنته کالدرون داشت. یانکوف که در سال ۱۹۹۳ به اتلتیکومادرید پیوست حتی نتوانست سه رو پایی پشت سر هم بزند. در نهایت در لالیگا هم فرصت بازی پیدا نکرد. 

دیدگاه تان را بنویسید