ازبکستان ۰- ایران ۱

قهرمانی خونین و سخت تیم ملی ایران در کافا+ عکس و ویدیوی گل

تیم ملی فوتبال ایران با شکست ازبکستان قهرمان تورنمنت کافا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در فینال اولین دوره رقابت های کافا در سطح بزرگسالان، تیم های ملی ازبکستان و ایران از ساعت 19 در استادیوم بنیادکار شهر تاشکند به مصاف هم رفتند و تیم ملی با تک گل سردار آزمون به برتری رسید و قهرمان شد.

ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی قایدی، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ازبکستان: وتکیر یوسوپوف، خاجی اکبر علی جانف، فرخ سیفیف، اتابک شوکوروف، اودیل‌جان هامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، شرزود نصرالله‌اف، الدور شاهمرادف، عمر آشوراده و عبدالله عبدالله‌اف.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 6، روی ارسال تیم ازبکستان روی دروازه ایران، علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی به یک دیگر برخورد کردند که این اتفاق باعث مصدومیت بیرانوند و تعویض او با پیام نیازمند شد. عزت اللهی هم با بانداژی بر سر خود به بازی ادامه داد. همچنین سردار آزمون هم در دقیقه 11 دروازه ازبکستان را باز کرد که با تصمیم کمک داور، آفساید اعلام شد. در ادامه اما ازبک ها نمایش بهتری داشتند و در چند صحنه توانستند دروازه ایران را تهدید کنند که واکنش به موقع نیازمند در یکی از موقعیت ها، اجازه گلزنی به تیم میزبان را نداد تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

گل: دقیقه 48: توپ‌گیری عالی مهدی طارمی، تیم ملی را در موقعیت گلزنی قرار داد که نفوذ او به محوطه جریمه ازبکستان و پاس در عرض این بازیکن را سردار آزمون با شوت محکم به مرکز دروازه تبدیل به گل کرد و ایران را پیش انداخت. دو دقیقه بعد اورونوف در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت که تعلل بی‌مورد او و دو سر توپ و در نهایت شوت این بازیکن را نیازمند به خوبی دفع کرد. پاس در عرض رامین رضاییان و شوت استثنایی و فنی روزبه چشمی را یوسوپوف دقیقه 64 از کنج دروازه ازبکستان بیرون کشید و با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد یوسوپوف، دروازه‌بان ازبکستان پس از مهار توپ شروع مجدد سریعی انجام داد و شومورودوف را در موقعیت عالی و تک به تک قرار داد، اما داور روسی در تصمیمی بحث‌برانگیز و البته به سود ایران، خطای کنعانی‌زادگان روی گلر حریف را در زمان پرتاب گرفت و آوانتاژ نداد. دقیقه ۷۴، فیض‌االله‌اف پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد در ادامه با ورود به محوطه جریمه ایران فرصت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت او را پیام نیازمند مهار کرد. دقیقه ۱+۹۰: کنعانی‌زادگان بعد از اعتراض به داور کارت زرد دوم خود را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. همین موضوع باعث شد او با برخی بازیکنان ازبکستانی دچار درگیری شود.

در نهایت این بازی با همان یک گل به سود ایران به پایان رسید.

علاوه بر بیرانوند، عزت الهی و محبی هم در این بازی با مصدومیت و خونریزی مواجه شدند!

کنعانی زادگان مدافع ایران در دقایق پایانی این بازی به خاطر اعتراض به داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج و باعث جنجال و درگیری بی مورد شد.

گل‌ اول ایران به ازبکستان توسط سردار آزمون در دقیقه ۴۸

 

 

تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران ازبکستان مهدی طارمی

تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان1

تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان2

تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان3

تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران وحید امیری علیرضا جهانبخش

امیر قلعه نویی

تیم ملی فوتبال ایران

این خبر به روز رسانی خواهد شد...

دیدگاه تان را بنویسید