در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد؛

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران را دریابید

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: از نتیجه کسب شده در فینال مسابقات جهانی حتی بیشتر از بازیکنان خوشحال هستم و امیدوارم این اتفاقات به طور مداورم تکرار شود.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا دستیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص کسب اولین مدال جهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران اظهار کرد: از آبان ماه اردوها را با حمایت فدراسیون جانبازان ومعلولان آغاز کردیم و با توجه به اینکه برای تمرین در ایام عید مشکل داشتیم فدراسیون تلاشش را کرد در عید هم اردو برگزار شود تا بچه‌ها از شرایط تمرین فاصله نگیرند. در مسابقات جهانی تیم‌های اروپایی واقعا قدرتمند بودند مخصوصا هلند که حتی در بازی‌های تدارکاتی آمریکا و انگلیس را شکست داده بود.

او افزود: خدا را شکر بچه‌ها در رده بندی واقعا بسکتبال بازی کردند و به آنالیزی که ما قبلا داشتیم گوش دادند. از دستیارانم در کادر تیم ملی هم تشکر می‌کنم چون شرایط را طوری فراهم کردند که با خیال آسوده بتوانم به تیم کمک کنم.  قطعا از نتیجه‌ای که حاصل شده خوشحالم حتی از بازیکنان هم بیشتر خوشحال هستم.

دستیار با اشاره به انتظارات از مسئولان ورزش تصریح کرد: انتظار داریم هوای تیم ملی بسکتبال با ویلچر را داشته باشند. خواسته‌هایی از کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش داریم که امکانات را فراهم کنند تا بتوانیم هم تیم را جوان و هم این اتفاقات را به طور مداوم تکرار کنیم. اصلی ترین هدف ما قهرمانی دربازی‌های پاراآسیایی هانگژو و بعد از آن کسب سهمیه پارالمپیک است.  

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در پایان صحبت‌های خود با بیان مشکلات سر راه این تیم که باید رفع شود گفت: ما از لحاظ سخت افزار مشکل داریم؛ ویلچر و قطعات یدکی آن یکی از مهم ترین لوازم مصرفی بچه‌های تیم ملی است از طرفی سالن مناسب بسکتبال با ویلچر هم از دیگر موارد است. امیدوارم با درایت مسئولان و ریاست فدراسیون این مسائل برطرف و به ایده‌آلی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید