پشت پرده قهر کورتوا از تیم ملی بلژیک!

دروازه بان بلژیکی رئال مادرید علت ترک اردوی تیم ملی را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال بلژیک گفته که به خاطر درد در ناحیه زانوی‌اش اردوی تیم ملی را ترک کرده و اصلا بحثی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی بلژیک در میان نبوده است.

دروازه‌بان باشگاه رئال مادرید از اینکه دومنیکو تدسکو ، سرمربی تیم ملی بلژیک صحبت‌هایی در مورد بازوبند کاپیتانی تیم ملی بین او و روملو لوکاکو بیان کرده، سخت ناامید شده است. در روز دوشنبه اخباری منتشر شد که کورتوا به خاطر اینکه بازوبند کاپیتانی تیم ملی بلژیک در بازی برابر اتریش به بازوی لوکاکو بسته شده، با حالت دلخوری و قهر اردوی شیاطین سرخ اروپا را ترک گفته است. کورتوا در صفحۀ اینستاگرامش دراین‌باره نوشت:

من عمیقاً از این موضوع ناامید هستم و این حرف و حدیث‌ها به دور از واقعیت است. کاپیتان بودن یا نبودن در تیم ملی یک تصمیم از سر وسواس و یا تصادفی نیست یا اینکه به اختیار شما باشد. این چیزی است که من سعی داشتم به شما انتقال دهم. اما متاسفانه به هدفم نرسیدم.

دروازه‌بان تیم ملی بلژیک در ادامه اظهار داشت:

دیروز بعدازظهر به دلیل مشکل در زانوی پای راستم مورد معاینه پزشکی قرار گرفتم. کادر پزشکی با باشگاه من و تیم ملی در تماس بودند و تمام مطالب مربوطه در این مورد را بررسی کردند تا درنهایت آنها تصمیم گرفتند که من اردوی تیم ملی را ترک کنم.

دیدگاه تان را بنویسید