گریزمان: انتظار داشتم کاپیتان تیم ملی شوم اما با قدرت ادامه می دهم

آنتوان گریزمان درباره ناراحتی اش بابت عدم انتخاب به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از خبرگزاری فرانسه، هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام در ماه ژانویه پس از شکست در فینال جام جهانی به فوتبال ملی خود پایان داد. لوریس ۳۶ ساله بیش از یک دهه کاپیتان فرانسه بود.

پس از این که رافائل واران، مدافع میانی منچستریونایتد پس از شکست مقابل آرژانتین در ماه دسامبر، کفش‌های خود را در رده ملی آویخت، قرار بود آنتوان گریزمان مهاجم اتلتیکو مادرید، به عنوان کاپیتان انتخاب شود ولی کیلیان ام‌باپه، مهاجم ۲۴ ساله پاری سن ژرمن پس از گفت‌وگو با دیدیه دشان سرمربی تیم، این پیشنهاد را پذیرفت.

آنتوان گریزمان که سابقه بیشتری نسبت به ام‌باپه در تیم ملی کشورش دارد، در ارتباط با ناراحتی‌اش از این تصمیم گفت: هضم این موضوع سخت بود چون ۳۲ سال دارم و انتظار داشتم من کاپیتان شوم اما حتی اگر دیگر جوان نباشم تا آخر با قدرت به کارم ادامه خواهم داد. یک روز و نیم تا دو روز طول کشید تا این تصمیم را هضم کردم. نکته اصلی این است که وقتی به زمین می‌روم، کاملا خوشحالم. این مهمترین چیز برای من است.

هرگز نخواستم از تیم ملی خداحافظی کنم

او ادامه داد: من هرگز نمی‌خواستم به پایان فوتبالم در تیم ملی برسم و از تیم ملی کناره گیری کنم، حتی به ذهنم هم خطور نکرد. این غیرممکن است. من تیم فرانسه را خیلی دوست دارم.

گریزمان در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: به طور کلی، تا زمانی که شایسته دعوت به تیم باشم در تیم ملی کشورم خواهم بود و دوست دارم کارم را پیش ببرم. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و رابطه خوبی با کیلیان ام‌باپه دارم.

ام‌باپه که ۶۹ بار برای کشورش بازی کرده است،  در فینال جام جهانی هت‌تریک کرد ولی فرانسه در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شد تا این فوق ستاره نتواند دومین قهرمانی خود را در جام جهانی تجربه کند.

 فرانسه با ۹ امتیاز از ۳ بازی مقتدرانه در صدر جدول گروه خود در انتخابی یورو ۲۰۲۴ قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید