قلعه نویی: بازی با قرقیزستان جذاب خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قرقیزستان حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل قرقیزستان گفت: در ابتدای صحبت‌ها می‌خواهم تاکید کنم که امیدوارم تورنمنت کافا در سال‌های آینده با شرایط بهتری برگزار شود تا این مسابقات بتواند به فوتبال آسیای مرکزی کمک کند.

وی درباره بازی فردا برابر میزبان این مسابقات گفت: این بازی با توجه به حضور تماشاگران جذابیت بیشتری خواهد داشت. اصل در فوتبال تماشاگران هستند و امیدوارم فردا ظرفیت ورزشگاه تمکیل شود تا جذابیت و لذت خوبی را در این بازی شاهد باشیم. امروز تیم قرقیزستان را آنالیز خواهیم کرد تا با شناخت بیشتری پا به زمین بازی بگذاریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی که از او درباره مصاف گذشته ایران برابر قرقیزستان پرسیده بود و اینکه اکنون چه شناختی از این تیم دارید گفت: همانطور که گفتم امروز قرار است بازی قرقیزستان را آنالیز کنیم اما آمار و اعداد برای گذشته است و به طور قطع تیم قرقیزستان نسبت به گذشته پیشرفت داشته است. فردا ما باید با تمام قوا بازی کنیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که در بازی قبل با انگیزه‌ی کامل بازی کردند و به طور قطع فردا هم با همان انگیزه بازی خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در پایان با تشکر از خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: از میزبانی قرقیزستان در این تورنمنت قدردانی می‌کنم. باز هم پیشنهاد می‌کنم در سالهای آینده این تورنمنت با شرایط و کیفیت بهتری برگزار شود.

دیدار تیم های ایران و قرقیزستان که به نوعی جدال برای صدرنشینی در گروه B تورنمنت کافا محسوب می شود، روز جمعه ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید