عصبانیت وزیر ورزش از آپشن بازی فوتبالیست ها!

حمید سجادی به نحوه قرارداد های منعقد شده در فوتبال انتقاد جدی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در نشستی به همراه رئیس کمیته ملی المپیک صحبت‌های جالبی در مورد مخارج باشگاه‌ها در فصل گذشته مطرح کرد که برخی از آنها به افشاگری در خصوص آپشن‌های قرارداد بازیکنان این باشگاه‌ها اختصاص داشت.

در قسمتی از این صحبت‌ها، سجادی گفت: "یک باشگاهی داشتیم در خارج از تهران که سه آمار از آنها شنیدم که اعتقادم بر این است که آمار اول درست است. اول گفتند که باشگاهی که بالاترین هزینه را با 570 میلیارد داشته که فکر می‌کنم این درست است. بعد اصلاح کردند و گفتند 520 میلیارد. حالا اخیرا آقای تاج گفتند 490 میلیارد. اصلا 490 میلیارد، پانصد و خرده‌ای یا همان 570 میلیارد. یک باشگاهی 27 میلیارد، یک باشگاه 90-480 تا؟ این فیرپلی مالی نیست."

سجادی در ادامه با انتقاد از آپشن‌های قرارداد بازیکنان گفت: "یک چیزی در قراردادها گذاشتند به نام آپشن. فوروارد گل بزند چقدر می‌گیرد. آقا در فوتبال نقش فوروارد چیست؟ باید گل بزند یا گل بخورد؟ می‌گوید من گل بزنم چقدر به من می‌دهید. بازیکنی گرفتند می‌گوید هر بازی فیکس بازی کردم چقدر می‌دهید؟ شما را گرفتند بازی کنید دیگر، فیکس بازی کردم یعنی چه؟ اینها را کجای دنیا یاد دادند؟ ما اصلا کجا می‌رویم؟"

 

دیدگاه تان را بنویسید