عکس و ویدیو| تکرار تاریخ؛ یک لوئیس سوارس دیگر در جهان فوتبال

پلی آف بقا در سری A با یادآوری حرکت لوئیس سوارس در جام جهانی 2010 همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های هلاس ورونا و اسپتزیا در بازی پلی آف سری A به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3-1 به سود ورونا به پایان رسید. ورونا با برتری در این بازی موفق شد جواز حضور در مسابقات فصل آینده سری A را قطعی کرده و اسپتزیا هم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

 

1886314

بقای ورونا در سطح اول فوتبال ایتالیا با یک فداکاری بزرگ همراه شد که طرفداران فوتبال را به یاد جام جهانی 2010 انداخت. پس از اینکه اسپتزیا در دقیقه 15 توسط اتان امپادو به گل رسید، ورونا توسط داویده فرائونی (5) و کایریل انگونگه (26 و 38) به گل رسیده بود، اسپتزیا فرصت مناسبی برای بازگشت به بازی داشت.

1886311

در دقیقه 68 بازی پس از اینکه فارائونی نتوانست توپ ارسال به سمت دروازه را به درستی مهار کند با دستش مانع از ورود ضربه چیپ مهاجم حریف به دروازه شد. او به این دلیل که کارت قرمز دریافت کرد و یک ضربه پنالتی به سود حریف اعلام شد می‌توانست امشب فرصت کامبک اسپتزیا را فراهم کند اما با این تصمیم به قهرمان تیمش تبدیل شد.

1886315

 

ضربه پنالتی حساس توسط امبالا انزولا از دست رفت و او فرصت عالی گلزنی را از دست داد تا طرفداران فوتبال به یاد بازی معروف اروگوئه و غنا در جام جهانی 2010 افتادند.

در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 تیم‌های اروگوئه و غنا با تساوی 1-1 به وقت‌های اضافه رفته بودند تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص کنند. لوئیس سوارس با دستش ضربه‌ای که در آستانه ورود به دروازه بود را مهار کرد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

ضربه پنالتی اعلام شده توسط آساموآ جیان به تیرک برخورد کرد و بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد که اروگوئه جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آورد و غنا هم حذف شد.

1886312

دیدگاه تان را بنویسید