ناهید کیانی در گفت و گو با جی پلاس: بعد از قهرمانی جهان تمام سختی‌هایی که کشیدم از مقابل چشمانم رد شد/ دختران ایران قوی ترین هستند

ناهید کیانی گفت: کسب مدال جهانی یک حس وصف ناشدنی است؛ لحظه‌ای که قهرمان شدم تمام اتفاقاتی که برایم افتاده بود و تمام سختی‌هایم از جلوی چشمانم رد شد؛ تمام کسانی که در این راه به من کمک کردند مقابل چشمانم آمدند.

لینک کوتاه کپی شد

ناهید کیانی اولین دختر تکواندوکار ایرانی که در رقابت های جهانی به مدال طلا رسید در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص این رقابت ها و کسب مدال طلا و تاریخ سازی گفت: مسابقات جهانی رقابت بزرگی است و من تجربه حضور در آن را داشتم. در این رقابت بهترین‌های دنیا از کشورهای مختلف حضور دارند که کار را سخت می‌کند. من هم شرایطم به شکلی بود که همان مبارزه اول هم برایم حکم فینال را داشت. خدا را شکر با تمرکز توانستم همه مسابقات را پشت سر بگذارم و به مدال طلا برسم که اولین باربود این اتفاق افتاد و آن لحظه نمی‌توانستم حسم را با هیچ چیز قیاس کنم.

او در مورد مسابقات گرند پری رم و کسب مدال نقره افزود: اول از همه اینکه من یک وزن بالاتر از مسابقات جهانی بودم و یک مقدار تایم ریکاوری‌ام کم بود. من با توجه به اینکه در مسابقات جهانی بازی کرده بودم کمتر از بقیه می‌توانستم ریکاوری کنم. تنها کاری که در این مدت کوتاه توانستم انجام دهم این بود که فکری به حال آسیب‌هایی که در رقابت جهانی دیدم داشته باشم تا اذیت نشوم که خدا راشکر با تمام دردها توانستم خوب ظاهر شوم اما در فینال مقابل حریف قدرتمند انگلیسی بازی را واگذار کردم. مطمئنم در مسابقات بعدی می‌توانم جبران کنم چون قبلا او را شکست دادم و حریف دور از دسترسی نیست.

کیانی با اشاره به  احساس خود پس از کسب مدال طلای جهانی گفت: مدال جهانی یک حس وصف ناشدنی است؛ لحظه‌ای که اول شدم تمام اتفاقاتی که برایم افتاده بود و تمام سختی‌هایم از جلوی چشمانم رد شد. تمام کسانی که در این راه به من کمک کردند مقابل چشمانم آمدند و من خیلی خوشحال بودم که توانستم مزد زحماتم را بگیرم چون خیلی زحمت کشیدم و چیزی نبود که به صورت شانسی به دست بیاید. اصلا دلم نمی‌آمد بازنده باشم و از بازی اول با توجه به سختی‌هایی که کشیدم می‌گفتم باید برنده از زمین خارج شوم.

اوهمچنین با اشاره به انتظارات خود از مسئولان ورزش ادامه داد: من انتظار دارم مسئولان تا الان هر حمایتی کردند از این به بعد خیلی بیشتر شود چون هر ورزشکاری برای رسیدن به المپیک و مدال المپیک نیاز به حمایت روحی و مادی دارد بنابراین خواهش می‌کنم در این راه باقی بمانند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و در المپیک مدال آوری کنیم. تداوم این تاریخ سازی‌ها نیاز به حمایت دارد و از همه کسانی که کمکی از دستشان برمی‌آید تقاضا دارم کلا ورزش زنان را حمایت کنند تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

ملی پوش تکواندوی زنان در خصوص هدف اصلی و برنامه‌های رسیدن به آن گفت: هدف اصلی من کسب مدال المپیک است و تا حدودی برای رسیدن به المپیک  راهم را هموار کردم؛ بنابراین از اینجا به بعد را باید طوری برنامه ریزی کنم که امتیاز خودم را  تا المپیک بعدی حفظ کنم و آن موقع بتوانم مدال بگیرم.

ناهید کیانی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: من همیشه به کسانی که می‌خواهند تکواندو کار کنند می‌گویم اگر تحمل سختی، درد ، آسیب، دوری از خانواده و ... را دارید خوب جایی آمدید چون تکواندو یکی از لذت بخش ترین ورزش‌ها است اما اگر تحمل این‌ها ندارید فکر نمی‌کنم بتوانید موفق شوید.  همه می‌دانند که دختران ایران یکی از قوی ترین دختران جهان هستند. امیدوارم هر کس هر زمینه‌ای را انتخاب می‌کند بهترین خودش باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید