پاشازاده: حفظ قایدی و محبی شدنی نیست/ نکونام از گزینه‌های استقلال است

عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص شرایط انتخاب سرمربی جدید این تیم صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ مهدی پاشازاده که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال انتخاب شده است، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی برای آبی پوشان گفت: ابتدا باید شرایط باشگاه را ببینیم و هواداران را در جریان بگذاریم. وقتی قصد خرید آپارتمان یا خودرویی را داریم ابتدا می‌پرسند بودجه‌تان چقدر است. با توجه به شرایط باشگاه و قانون بستن قرارداد ریالی با بازیکنان و مربیان خارجی، همه جوانب باید در نظر گرفته شود. اینها مسائلی است که تأثیرگذار است. اینطور نیست که به سوپرمارکت برویم و 600 مربی ببینیم و یکی را انتخاب کنیم. انتخاب هر گزینه‌ای مشکلات خودش را دارد و باید تصمیم درستی گرفته شود. اصل این است که کمک درستی کنیم.

او همچنین در خصوص احتمال حفظ مهدی قایدی و محمد محبی برای فصل بعد رقابت های لیگ برتر گفت: زمان برای استقلال خیلی مهم است و داریم عقب می‌افتیم. مشکلات حفظ مهدی قایدی و محمد محبی را داریم و به نوعی با قیمت‌هایی که مطرح می‌شود، حفظ این دو بازیکن شدنی نیست. گرفتن این دو بازیکن از باشگاه‌های قبلی‌شان هزینه زیادی در برمی‌گیرد و کار خیلی سختی است.

پاشازاده در پایان در خصوص امکان حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال بیان داشت: اینجا استقلال است و کادرفنی باید قوی باشد. نکونام یکی از گزینه‌های نیمکت استقلال است اما باز هم می‌گویم باید همه جوانب از جمله مشکلات داخلی‌ها را در نظر گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید