در گفت و گو با جی پلاس

کارشناس والیبال ایران: در لیگ ملت ها نباید به دنبال نتیجه باشیم

کارشناس والیبال ایران گفت: ما نباید زیاد به دنبال نتیجه باشیم بلکه باید بازیکنان جوانمان را محک بزنیم، فرصت بدهیم بازی کنند تا هماهنگ شوند.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم وطن پرست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شکست تیم ملی والیبال در دیداری نزدیک مقابل لهستان اظهار کرد:  بازی جذابیت خودش را داشت ولی متاسفانه به نفع ما نشد و سه ست متوالی را از ما گرفتند. به نظر من دو ست اول خیلی خوب ظاهر شدیم، حمله و دفاع را بچه‌ها به خوبی اجرا می‌کردند و هماهنگی درستی داشتند اما متاسفانه از ست سوم ورق برگشت، در دریافت مشکل پیدا شد و اینکه توپ‌ها خوب به پاسور برسد تا از توان قدرتی خودمان استفاده کنیم این اتفاق رخ نداد.

او در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی براینکه تیم ملی لهستان  فقط چند بازیکن اصلی خود را به همراه دارد و با تیم اصلی خود وارد مسابقات نشده بنابراین نباید نتیجه را واگذار می‌کردیم تصریح کرد: بله  لهستان دو بازیکن اصلی را در اختیار داشت تیم‌هایی مثل فرانسه و صربستان همین کار را کردند و به بازیکنان جوان خود فرصت می‌دهند تا در مسابقات حساسی که در آینده در پیش دارند تجربه کافی بدست بیاورند. در کل نسبت به بازی مقابل ژاپن عملکرد بهتری داشتیم و اگر توجه کنید  بازی قبل در هیچ چیز موفق نبودیم یعنی نه سرویس خوبی زدیم و نه حمله و دفاع خوبی داشتیم.

وطن پرست در ادامه با اشاره به آینده بازیکنان جدید تیم ملی گفت: نسل جدیدی که وارد تیم ملی شده‌اند عملکرد بدی ندارند و توانستند خودشان را نشان بدهند. در قالب تیمی باید نگاه کنیم که آیا ما با این مجموعه روان بازی می‌کنیم یا نه؟ این موضوع باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و به نظر من هنوز جا دارد بهتر از این باشند.

کارشناس والیبال ایران همچنین در خصوص بازی بعدی تیم ملی ایران مقابل چین تصریح کرد: چین که روز اول شگفتی ساز شد امیدوارم این تیم را شکست بدهیم که البته توانایی  این کار را هم داریم. اگر بتوانیم مقابل چین پیروز شویم شاید کمی از لحاظ روحی و روانی بازیکنان به ثبات برسند و بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. ما نباید زیاد به دنبال نتیجه باشیم بلکه باید بازیکنان جوانمان را محک بزنیم، فرصت بدهیم بازی کنند تا هماهنگ شوند.

ابراهیم وطن پرست در پایان صحبت‌های خود گفت: به نظرم نباید نقاط ضعف را پررنگ کنیم به هر حال تیم نقاط ضعف و قوتی دارد و پوست اندازی کرده بنابراین باید بگذاریم هفته اول تمام شود و از هفته دوم راحت تر می‌توان ارزیابی کرد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    ما که همیشه میگیم دنبال نتیجه نباشیم ، پس کی نتیجه بگیریم ؟!!!!

دیدگاه تان را بنویسید