در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد؛

گلایه از برگزاری جشن قهرمانی پرحاشیه لیگ بسکتبال ایران!

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از برگزاری جشن قهرمانی این تیم با تاخیر و بی کیفیت گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهران حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص قهرمانی تیم شهرداری گرگان در پایان مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: برای ما فصل به سختی گذشت. چون هم مدت زمانش طولانی بود هم این که دو سه ماه آخر درگیر مسابقات غرب آسیا بودیم و فشار زیادی به تیم وارد شد اما روی هم رفته در نهایت توانستیم نتیجه زحماتمان را بگیریم و تیم به مقامی که لیاقتش را داشت برسد. 

او در مورد گلایه‌هایی که نسبت به نحوه برگزاری این فصل از لیگ برتر شده تصریح کرد: به نظر من نحوه برگزاری مسابقات برمی‌گردد به روز اولی که دوستان به جلسه می‌روند، هیچ اطلاعاتی ندارند و هیچ مسئولیتی هم قبول نمی کنند بنابراین شروع به انتقاد می‌کنند. به نظر من خود باشگاه‌ها مقصر هستند چون دقیق بررسی نمی‌کنند که در آینده چه شرایطی پیش می‌آید و فقط یک صورت جلسه‌ای را امضا می‌کنند و بعدها خودشان متضرر می‌شوند.

حاتمی درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی با تاخیر و با شرایطی که در شان رشته دانشگاهی و فرهیخته بسکتبال نبود گفت: این سوال را باید مسئولان برگزار کننده پاسخ بدهند. این مراسم باید بهتر برگزار می‌شد  و بعد از مسابقه جام را می‌دادند اما شاید مسائلی بوده که نتوانستند این کار را انجام بدهند در هر صورت نظر مسئولان است و ما هم احترام می‌گذاریم. به هر حال شخص اول فدراسیون صحبت کند بهتر است که بگوید چرا دوست داشتند مراسم این طور برگزار شود.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به وضعیت تیم برای حضور در مرحله نهایی مسابقات غرب آسیا تصریح کرد: لیگ هنوز برای ما تمام نشده؛ کارمان را ادامه می‌دهیم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیریم. من دوست دارم توضیحی بدهم که مرحله یک هشتم غرب آسیا با توجه به اینکه لیگ اکثر کشورها تمام شده تمام تیم‌های متمول این رقابت از جمله کویت، لبنان وآستانه توانستند بهترین بازیکنان خارجی را جذب کنند که این موضوع کار را سخت کرده اما ما بچه‌های توانمندی داریم و به امید خدا بازی خوبی ارائه بدهیم.

مهران حاتمی با بیان شرایط و وضعیت بسکتبال ایران گفت: استعداد‌های زیادی داریم اما به خاطر این که ورزش پرهزینه شده و فقط افرادی که وضع مالی خوبی دارند می‌توانند به تجهیزات دسترسی داشته باشند  کار را برای بسکتبال سخت کرده است. من چند سال پیش هم گفتم که باید کاری کنیم جوانان ما سالن و مکان‌های روباز در اختیارشان باشد تا بتوانند مهارت‌های خود را افزایش بدهند و این سالن‌ها البته باید رایگان باشد تا افراد مستعد به راحتی بتوانند دسترسی داشته باشند. ما باید تجهیزات لازم را برای جوان‌ها فراهم کنیم تا ارزان تر تمرین کنند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم جوانان با استعداد را پرورش بدهیم. جوان‌های ما توانمند هستند و می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم بنابراین آینده بسکتبال در صورت ایجاد بستر مناسب بد نخواهد بود.

او در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: امیدوارم کسانی که عاشق واقعی بسکتبال هستند در راس امور این رشته قرار بگیرند. افرادی که دوست دارند بسکتبال را متحول کنند پست بگیرند و کمک کنند به این که در هر شهر و استانی این رشته پیشرفت کند. الان باید به استان‌ها کمک کنیم تا بسکتبال در شهرهای دور هم نهادینه شود.

دیدگاه تان را بنویسید