رد ادعای منصوریان؛ پیشنهاد کی روش و قطر به مدافع ایران تکذیب شد

مدافع تیم ملی ادعای علی منصوریان مبنی بر پیشنهاد قطری ها به او برای حضور در تیم ملی این کشور را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که در هفته‌های اخیر مباحثی در مورد پیشنهاد فدراسیون فوتبال قطر به امین حزباوی برای تغییر تابعیت و حضور در تیم ملی این کشور مطرح شده بود، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران و باشگاه فولاد خوزستان با انتشار یک استوری به شرح زیر به این موضوع واکنش نشان داد:

" سلام و عرض ادب خدمت ملت شریف ایران به خصوص خوزستانی‌ها و هواداران خونگرم فولاد. بنده هیچ پیشنهادی از تیم ملی قطر یا تیم‌های ملی دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس نداشتم. از همین جا تکذیب می‌کنم این حواشی اخیر رو. فقط پیشنهاد داشتم از چند تا باشگاه‌های خارجی همانند دیگر بازیکنان تیم ملی ایران که در لیگ‌های خارج ایران شاغل هستند. هر زمان با صلاحدید کادر محترم تیم ملی فوتبال ایران به تیم ملی دعوت بشم تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و همیشه تا پای جان واسه پرچم ملی کشورم ایران می‌جنگم. در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه محترم فولاد هستم و تابع تصمیمات باشگاه در مورد آینده‌ام می‌باشم. به امید درخشش ایران و موفقیت ایرانی‌های هر کجای کره خاکی. ارادتمند شما_ محمد امین حزباوی"

 

پیش از این علیرضا منصوریان تایید کرده بود که قطری ها و سرمربی این تیم کارلوس کی روش به دنبال حزباوی هستند تا با تغییر ملیت این بازیکنان او را به عضویت تیم ملی قطر دربیاورند.

 

14020218000002_Test_NewPhotoFree

دیدگاه تان را بنویسید