جی پلاس

ما مردم که غریبه نیستیم آقای کامرانی‌فر؛ سوابق‌ مخفی‌تان در جودو را اعلام کنید

حسن کامرانی‌فر، کمک داور پیشین فوتبال و دبیرکل سابق این فدراسیون، به عنوان دبیرکل فدراسیون جودو منصوب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ عرفان حاج‌بابایی؛ روز شنبه 26 فروردین ماه بود که سایت رسمی فدراسیون جودو، در خبری غیرمنتظره اعلام کرد حسن کامرانی فر، کمک داور پیشین فوتبال ایران که سابقه ریاست در دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال و دبیرکلی این فدراسیون را هم در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو از سوی آرش میراسماعیلی منصوب شده است.

در متن خبر منتشره در سایت فدراسیون ذکر شده بود که کامرانی فر سابقه سال ها فعالیت در رشته جودو را دارد. این در حالی است که اهالی ورزش هر چه از کامرانی فر می دانند، در فوتبال خلاصه می شود و حتی جست و جوی سوابق ایشان در اینترنت هم ما را به چیزی غیر از حضورشان در فوتبال نمی رساند و خبر از سابقه ای در جودو نیست.

کامرانی فر اما خودش هم از پا ننشست و در یکی دو روز اخیر طی انجام مصاحبه با رسانه های مختلف، مجددا بر سوابق طولانی خود در رشته جودو تاکید کرد و حتی بیان داشت که این سوابق را تا امروز مخفی کرده است!

حالا که کامرانی فر به واسطه دوستی با ریاست فدراسیون جودو و با حکم آرش میراسماعیلی به این سمت گمارده شده، می توان از ایشان خواست که سوابق مخفی خود در رشته جودو را دستکم در همان سایت رسمی فدراسیون به اشتراک بگذارند تا دیگران هم از تخصص و سابقه ایشان در این رشته مطلع شوند. بالاخره ما مردم که غریبه نیستیم آقای کامرانی فر!

 

دیدگاه تان را بنویسید