دهن کجی هیات مدیره استقلال به خط و نشان قربان زاده!

هیات مدیره استقلال بار دیگر تصمیم به ابقای فتح الله زاده در سمت مدیرعاملی باشگاه گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از باخت سنگین فتح الله زاده در مناظره تلویزیونی و اصرار مستند رئیس سازمان خصوصی سازی بر تخلف مالی مدیرعامل استقلال در وصول غیرقانونی چک، صحبت هایی مبنی بر تشکیل جلسه هیات مدیره برای تصمیم گیری درباره اقدام فتح الله زاده شنیده می شد، اما باشگاه استقلال اعلام کرد در این جلسه صحبتی درباره مدیریت انجام نشد و فتح الله زاده به کارش ادامه می دهد.

به این ترتیب هیات مدیره استقلال تصمیم گرفته تا آخر مسیر در جناح فتح الله زاده باقی بماند. چرا که عملا بازگشت آنها از فتح الله زاده و برکناری او تفاوتی برای اعضای هیات مدیره نخواهد داشت زیر سازمان خصوصی هم از فتح الله زاده و هم از اعضای هیات مدیره شکایت کرده است.

هیات مدیره استقلال فعلا قصد عقب نشینی مقابل سازمان خصوصی را ندارد و البته به نظر می رسد راه دیگری هم باقی نمانده تا دادگاه تکلیف همه چیز را مشخص کند.

با این حال احوالات مناظره نشان می داد که در این جنگ حقوقی احتمالا آبی ها بازنده هستند. آنها در مقابل دوربین زنده عملا غافلگیر شده بودند. فتح الله زاده و مظلومی عملا در مقابل صحبت های مستدل قربان زاده حرفی جز همیشه همین بوده، شما ورزشی نیستید، فوتبال با شرکت فرق دارد. حق نداری این حرف ها را بزنی و ... نداشتند. به این ترتیب دور از انتظار نیست که باشگاه استقلال نتواند از دادگاه رای بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید