ادعای آبادانی ها؛

اقدام غیراخلاقی مدیرعامل تراکتور در بازی صنعت نفت!

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان از مذاکره مدیرعامل باشگاه تراکتور با بازیکن این تیم در حین رفتن به رختکن بعد از اتمام بازی به شدت انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روح اله محمدی، عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان پس از شکست این تیم مقابل تراکتور در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهارکرد: آقای نصیرزاده مدعی اخلاق و قانون مداری بر چه اساسی بعد از بازی با بازیکن ما در زمین چمن مذاکره می کنید؟ چرا اخلاق ورزشی، حرفه ای و انسانی را زیر پا می‌گذارید، در حالی که ۹ بازی دیگر مانده و نفت شرایط نامناسبی دارد. به عنوان یک خوزستانی به جای این که کمک کنید، بازیکن ما را هوایی می کنید؟ آن از بیانیه خلاف واقع قبل از بازی و تحت فشار قراردادن تیم داوری و فدراسیون، این هم از حرکت غیراخلاقی و غیر حرفه ای تان بعد از بازی.

وی بیان کرد: باشگاه نفت آبادان قطعا تخلف شما را پیگیری می کند و از مدیرعامل تراکتور به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می کند.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: آقای نصیرزاده چرا از شب گذشته و شب قبل از بازی شروع به حاشیه سازی کردید؟ بهتر است بدانید نتیجه گرفتن در هر شرایطی دور از اخلاق است. مردم آبادان رفتار خلاف عرف و اخلاق و قانون شما و حاشیه سازی ها را فراموش نخواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید