عکس| مرگ دلخراش هوادار ریورپلاته زیر چرخ‌های اتوبوس

در اتفاقاتی تلخ در حاشیه یکی از بازی‌های فوتبال در آمریکای جنوبی یک هوادار زیر چرخ‌های اتوبوس جان داد و یکی دیگر هم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فوتبال آمریکای جنوبی هرگز خالی از حادثه و آشوب نبوده است. سبک متفاوت و بی‌حد‌و‌مرز شادی و طرفداری هواداران فوتبال در این منطقه از فوتبال هر سال باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از هواداران به دلیل درگیری و اتفاقات غیرمترقبه است. با این حال بامداد امروز (دوشنبه) حادثه‌ای رخ داد و منجر به کشته شدن یک هوادار شد که نظیر آن کمتر دیده شده است.

طبق گزارش نشریه مارکا؛ در حاشیه بازی تیم‌های لیورپول پلاته تیم سفیدوقرمزپوش محبوب شهر بوئنوس آیرس برابر آرژانتینوس جونیورز، یک هوادار تیم فوتبال ریورپلاته از اتوبوس حامل طرفداران این تیم در بزرگراهی در مسیر ورزشگاه مونومنتال به بیرون پرتاب و دیگر اتوبوس حامل هواداران هم بلافاصله از روی او رد می‌شود و به این ترتیب هوادار مذکور در دم جانش را از دست می‌دهد.

فوتبال ,

در اتفاقی دیگر که ان هم در حاشیه همین بازی رخ داد، یکی دیگر از هواداران ریورپلاته بر اثر سقوط از طبقه دوم ورزشگاه مانومنتال، ضربه مغزی شد و خون زیادی از دست داد. او فوراً به بیمارستان انتقال داده شده اما آخرین گزارش‌ها از وخامت حال وی حکایت داشته است.

فوتبال ,

بازی ریورپلاته و آرژانتینوس جونیورز از هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال آرژانتین با پیروزی 2 بر یک ریورپلاته خاتمه یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید