طوفان فلیپ لام علیه اینفانتینو: هیچ صداقت و درستی در کار او وجود ندارد

فیلیپ لام، ستاره سابق فوتبال آلمان، به شدت از عملکرد جانی اینفانتینو و فیفا انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برگزاری جام جهانی 2022 در کشور قطر با انتقادهای زیادی همراه بوده و این انتقادها در آستانه پایان یافتن این رقابت‌‎ها همچنان ادامه دارد.

بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده فوتبال آلمان در چند ماه اخیر نسبت به برگزاری این مسابقات در این کشور ابراز نارضایتی کرده بودند و بازیکنان این تیم نیز در طول حضور کوتاه مدت‌شان در دوحه سعی کردند این موضوع را نشان دهند.

حالا لام نیز انتقاد شدیدی را از عملکرد فیفا و اینفانتینو مطرح کرده است. او در این باره گفت:« فیفا همچنان در مسیر از دست دادن اعتبارش در بین نمایندگان رده بالای فوتبال دنیا است. بیشتر از هر زمان دیگری این احساس وجود دارد که اینفانتینو به دنبال یافتن بهترین راه حل برای فوتبال نیست و هیچ صداقت و درستی در کار او وجود ندارد.»

او همچنین به زمان انتخاب روسیه و قطر برای میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 اشاره کرد و اظهار داشت:« باید این واقعیت را بپذیریم که این روند 12 سال قبل و زمانی آغاز شد که میزبانی این دو رقابت به این دو کشور داده شد، انتخابی که پر از تردید و عجیب بود.»

این ستاره سابق فوتبال آلمان در ادامه انتقادهایش از اینفانتینو اضافه کرد:« او واقعا این احساس را به هیچکس منتقل نمی‌کند که به دنبال تغییر است. او از این بازی سود می‌برد. مشکل فیفا این است که یک سازمان اروپایی است، نه یک سازمان فوتبالی و این تنها در صورتی تغییر خواهد کرد که روندی منطقی و درست در آینده در این سازمان به کار گرفته شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید