نگرانی آمریکا از مصدومیت ستاره بازی با ایران

مصدومیت مهاجم گلزن آمریکا در بازی مقابل ایران حسابی کادر فنی این تیم را نگران کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در دقیقه ۳۷ مسابقه ایران و امریکا، کریستین پولیشیچ روی پاس سرجینیو دِست توپ را از خط دروازه عبور داد اما بلافاصله با علیرضا بیرانوند برخورد کرد. ستاره ۲۴ساله امریکا که از درد به خود می‌پیچید پس از لحظاتی استراحت دوباره تلاش کرد به زمین برگردد اما در پایان وقت استراحت، برندن آرونسون جای او را در ترکیب گرفت و امریکایی‌ها پولیشیچ را به بیمارستان منتقل کردند.

خروج پولیشیچ از ترکیب به سرعت عواقب خود را برای امریکا نشان داد و آنها در نیمه دوم خطر چندانی روی دروازه ایران ایجاد نکردند اما به هرحال با کنترل مهاجمان خطرناک ایران، امریکا حتی بدون مهمترین بازیکن خود به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد. با این حال مشخص نیست که پولیشیچ به بازی بعدی امریکا خواهد رسید و در ترکیب این تیم مقابل هلند حضور خواهد داشت یا نه.

وینستون مک‌کنی هافبک میانی امریکا که در نیمه اول بهترین بازیکن این تیم مقابل ایران بود با تمجید از تلاش‌های پولیشیچ گفت: ما از او سپاس‌گزاریم که تا سرحد مرگ تلاش کرد؛ کریس بدون ترس از عواقب شجاعانه توپ را وارد دروازه ایران کرد و امیدوارم مصدومیتش چندان جدی نباشد.

جالب است بدانید پولیشیچ روی هر دو گلی که امریکا در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ثمر رسانده نقش اصلی را داشته است و نبود او ضربه سختی به تیم گرگ برهالتر وارد خواهد کرد. او مقابل ولز پاس گل داد و در بازی ایران گل زد.

همچنین امریکا دو بازیکن دیگر خود را مقابل ایران به دلیل مصدومیت از دست داد. جاش سارجنت و وینستون مک‌کنی که باید زیر نظر پزشکان باشند اما وضعیت‌شان با پولیشیچ بسیار متفاوت است.

ستاره سابق دورتموند که در حال حاضر در چلسی بازی می‌کند و نامش حتی به عنوان یکی از جایگزین‌های مدنظر و احتمالی کریستیانو رونالدو به گوش رسیده پس از اتمام بازی با انتشار پستی روی تخت بیمارستان در جشن صعود امریکایی‌ها سهیم شد. او بازیکنی بود که دو مدافع مرکزی ایران موفق به کنترلش نشدند. مدافعانی که در مرحله مقدماتی در ترکیب ایران حضور نداشتند و با تصمیم کارلوس کی‌روش ناگهان تبدیل به بازیکن فیکس تیم ملی شدند.

دیدگاه تان را بنویسید