تساوی لحظه آخری شاگردان مورینیو در ایتالیا/ پیروزی سیتی و لیورپول در شب حذف لندنی ها از جام اتحادیه

آ.س. رم در هفته چهاردهم سری آ ایتالیا در واپسین دقایق مقابل ساسولو به تساوی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شاگردان ژوزه مورینیو در آاس رم در ادامه نتایج سینوسی خود در واپسین دقایق به تساوی یک بر یک دست یافت و به رده پنجم سری A صعود کرد.  در جریان هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال رم به مصاف تیم ساسولو رفت و با نتیجه 1 بر 1 به تساوی رسید. تک گل این بازی برای رم توسط تامی آبراهام با پاس جیانلوکا مانچینی در دقیقه 80 به ثمر رسید. آندره آ پینامونتی در دقیقه 85 برای ساسولو گلزنی کرد تا این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان برسد. تیم فوتبال رم درحالی در این بازی به میدان رفت که این تیم هشت برد، یک تساوی و چهارشکست در کارنامه داشت و 25 امتیازی بود. رم با این توقف  به دومین تساوی خود در سری آ ایتالیا رسید تا با 26 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده پنجم سری آ قرار بگیرد. همچنین ساسولو به چهارمین تساوی خود دست یافت تا با 16 امتیاز همچنان در رده 13 لیگ ایتالیا قرار داشته باشد.

 

دور سوم جام اتحادیه انگلیس با برگزاری 8 دیدار دنبال شد که در مهمترین بازی، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت 23:30 شب گذشته (چهارشنبه) در خانه به میزبانی چلسی رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. محرز (53) و آلوارس (58) گل‌های تیم تحت هدایت گواردیولا را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی که کمی زودتر آغاز شد؛ آرسنال با نتیجه دور از ذهن 3 بر یک قافیه را به برایتون باخت و حذف شد.

همچنین تاتنهام نیز با شکست 2 بر صفر مقابل ناتینگهام فارست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیوکاسل نیز پس از تساوی بدون گل در وقت‌ قانونی، ضربات پنالتی را 3 بر 2 به سود خود خاتمه داد و راهی دور بعد شد.

شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول نیز مقابل دربی کانتی ابتدا و در وقت قانونی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند اما در ادامه و دوئل پنالتی‌ها موفق شدند حریف را 3 بر 2 شکست داده و صعود کنند.

در بازی دیگر؛ کار وستهم و بلکبرن پس از تساوی 2 -2 در طول بازی؛ در ضربات پنالتی بالا گرفت و در نهایت این بلکبرنی‌ها بودند که وستهام لیگ برتری را با نتیجه 10 بر 9 شکست داده و حذف کردند. همچنین ولورهمپتون نیز با پیروزی یک بر صفر مقابل لیدزیونایتد راهی دور بعد شد.

دیدگاه تان را بنویسید