جی پلاس

کشتی آزاد قهرمانی جهانl امامی و قاسمپور در نیمه نهایی

نتایج ایرانی ها در روز دوم رقابت های جهانی کشتی آزاد را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه رقابت های جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ صربستان و در روز دوم ایران سه نماینده داشت. علاوه بر این حسن یزدانی و محمد نخودی در فینال و امیرحسین زارع در رده بندی به مصاف رقبا می روند.

نتایج کامل آزادکاران:

وزن 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک

علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف وان هو زو از چین رفت و در حالی که از رقیب جلو بود، با نتیجه 6 بر 2 باخت. سرلک برای حضور در جدول شانس مجدد، باید منتظر راه یابی این رقیب به فینال باشد.

وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی

یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گواتمالا رفت و در یک دقیقه با نتیجه ده بر صفر به پیروزی رسید. امامی در دور بعد به مصاف آرمان آندروسی از استونی رفت و این کشتی گیر را هم در یک دقیقه و 13 ثانیه با نتیجه ده بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف توران بایراموف از آذربایجان رفت و با برتری 8 بر 4 به نیمه نهایی رسید. امامی در این مرحله به مصاف کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا می رود.

 

وزن 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور

کامران قاسم پور پس از استراحت  در دور اول در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه کرد که کار سختی نداشت و در سه دقیقه نخست، با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. قاسمپور در این مرحله احمد باتایف از بلغارستان را 7 بر 2 شکست داد و به نیمه نهایی رسید. قاسمپور در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می رود.

دیدگاه تان را بنویسید