رکوردشکنی هالند در لیگ برتر انگلیس

مهاجم نروژی منچسترسیتی یک رکورد فوق‌العاده را به نام خود ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم منچسترسیتی در حالی شب گذشته موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر تیم ناتینگهام فارست را در هم بکوبد که ارلینگ هالند، مهاجم نروژی این تیم با ثبت دومین هت‌تریک خود برای تیم گواردیولا، یک رکورد فوق‌العاده را در لیگ جزیره به نام خود ثبت کرد.

اسپورت نوشت: این برای دومین هفته پیاپی است که هالند موفق به هت تریک در لیگ جزیره شد. او در ۵ بازی که در فصل جاری برای سیتی به میدان رفته است موفق به زدن ۹ گل شده است تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان قرار گیرد.

طبق اعلام شبکه آماری اوبتا هالند نخستین بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس است که در ۵ هفته آغازین لیگ موفق به زدن ۹ گل می شود.

پیش از این سرخیو آگوئرو و  میکی کوین با زدن ۸ گل در ۵ هفته ابتدایی چنین رکوردی را در اختیار داشتند که در نهایت هالند در فصل نخست حضورش در لیگ جزیره توانست این رکورد را بشکند و یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند.

این مهاجم نروژی نشان می دهد که درخشش او در بوروسیا دورتموند تصادفی نبوده است و می تواند در لیگ جزیره هم که از سخت ترین و بهترین لیگ های جهان است بدرخشد و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند.

منچستر سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۳ امتیازی شد تا بعد از آرسنال ۱۵ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید