جی پلاس

​آقای یحیی! دیاباته آری یا خیر؟

دیاباته در حالی به پرسپولیس نزدیک شده است که گل محمدی ارزیابی فنی چندان مثبتی نسبت به او ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مشکل گلزنی پرسپولیس در رقابت های این فصل لیگ برتر به شدت خودنمایی می‌کند. سرخپوشان پایتخت در دو بازی ابتدایی خود هنوز موفق به گشودن دروازه حریفان نشده‌اند. مهاجمانی نظیر عبدی و تمیروف که در بازی های دوستانه پیش فصل گل می زدند فعلا در بازی های رسمی قفل شان باز نشده است.

البته پرسپولیس لوکادیای هلندی را خریداری کرده اما هنوز نتوانسته از او استفاده کند. مهاجم دوم خارجی هم قرار است به تیم اضافه شود که این مهاجم، دیاباته بازیکن اسبق استقلال است. 

اما کادرفنی پرسپولیس و در راس آن گل محمدی باید تکلیف خود را با دیاباته مشخص کند. پیش از این مرتبا اخبار مربوط به حضور این مهاجم در پرسپولیس تکذیب و گفته می شد گل محمدی به دلایلی مانند سرعت پایین دیاباته و سبک ایستای بازی او تمایلی برای خریدش ندارد.

اگر دیاباته جزو گزینه های مدنظر یحیی نبوده و قرار است پس از ناکامی احتمالی، این جمله را از او بشنویم که خریدهای انجام شده گزینه های آخر او بوده اند، همین امروز باید خرید این بازیکن متوقف شود و باشگاه به هر قیمتی بازیکن مدنظر یحیی را خریداری کند. اگر هم گل محمدی به دیاباته به هر دلیلی چراغ سبز فنی داده باید این مساله را اعلام کند تا دیگر راهی برای فرار از پاسخگویی وجود نداشته باشد.

پرسپولیس در فصل گذشته بازیکنان خارجی جذب کرد که کمترین کارایی را برای این تیم نداشتند و در نهایت این مساله یکی از دلایل از دست رفتن قهرمانی بود.

کریم باقری که پیش از این در واکنش به حضور دیاباته گفته بود اسم این بازیکن فقط در رسانه ها به پرسپولیس وصل شده، در نشست خبری پس از بازی فولاد به طور ضمنی مذاکره با این بازیکن را تایید اما عنوان کرد که هنوز حضورش قطعی نیست. 

این که در فاصله چند روز چه اتفاقی رخ داده که دیاباته از بازیکن رسانه ای تبدیل به گزینه مذاکره شده مشخص نیست، اما هر تصمیمی گرفته شده، باید شفاف به اطلاع هواداران برسد.

 اگر گل محمدی واقعا روی دیاباته نظر مثبت داشته باید مسئولیت خرید او را هم بپذیرد، اما اگر تنها دلیل خرید او نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات و نبود مهاجم مدنظر در بازار است، خرید این بازیکن تفاوتی با خریدهای فصل قبل نخواهد داشت. در این صورت شاهد دوگانه ای متناقض از مدیرعامل و پرسپولیس خواهیم بود که اولی مدعی خواهد بود تمام لیست کادر فنی را خریداری کرده و دومی می گوید بازیکنی مثل دیاباته از روی ناچاری خریداری شده و جزو گزینه های او نبوده است.

دیدگاه تان را بنویسید