ستاره جدید یوونتوس وارد تورین شد + عکس

ستاره آرژانتینی فصل قبل پاری‌سن‌ژرمن، برای امضای قرارداد با یوونتوس وارد تورین شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که پیش بینی می‌شد "آنخل دی‌ماریا" ستاره آرژانتینی فصل قبل PSG پس از جدایی از جمع پاریسی‌ها راهی تیم بارسلونا تحت هدایت ژاوی شود، این ستاره تصمیم گرفت فصل بعد را در سری‌آ و برای بانوی پیر توپ بزند. دی‌ماریا در حال حاضر عازم تورین شده و به نظر می‌‌رسد که اهالی فوتبال باید از این پس او را بازیکن یوونتوس بدانند. 

پس از اینکه قهرمان لیگ فرانسه تصمیم گرفت قرارداد آنخل دی ماریا را تمدید نکرده و از بند یک ساله حفظ این بازیکن استفاده نکند، این ستاره تکنیکی بعد از هفت سال پاری سن ژرمن را ترک کرد. حالا آنخل دی ماریا برای امضای قراردادی یک ساله با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و امروز بعد از انجام تست پزشکی، این انتقال رسما نهایی خواهد شد. به نظر می رسد ستاره آرژانتینی در تیم جدید خود دستمزد هفت میلیون یورویی در سال دریافت خواهد کرد.

آنخل دی‌ماریا

آنخل دی ماریا او 295 بار در تمامی رقابت ها برای پاری سن ژرمن بازی کرده و در هفت سال حضور در پایتخت فرانسه، 95 گل به ثمر رساند و 112 پاس گل داد تا تبدیل به بهترین پاسور تارین این باشگاه سود. پنج عنوان قهرمانی لیگ و پنج جام حذفی فرانسه و البته نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، از جمله افتخارات دی ماریا در دوران حضور در پاریس بود.

به نظر می رسید بارسلونا نیز علاقه زیادی به جذب این ستاره تند و تیز دارد، اما یوونتوس زودتر وارد عمل شده و برای قراردادی یک ساله با آنخل دی ماریا به توافق رسید. این بازیکن قصد دارد جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر را تثبیت کند و احتمالا او در پایان این فصل فوتبال اروپا را ترک کرده و راهی خانه خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید