اولین تمرین مانه با بایرن‌ مونیخ

ستاره سنگالی اولین تمرین خود با تیم بایرن‌ مونیخ را امروز (جمعه) انجام می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه بایرن مونیخ که تا کنون ستارگانی چون سادیو مانه و نصیر مزروعی را به خدمت گرفته است، قصد دارد تمرینات خود برای فصل بعد مسابقات را با ستارگان جدید خود و از امروز (جمعه) آغاز کند که این موضوع توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.

بیلد نوشت: سادیو مانه کارش را در بایرن مونیخ شروع کرد. این بازیکن روز پنجشنبه وارد مونیخ شد و قرار است امروز (جمعه) برای اولین بار با هم تیمی‌های جدید خود تمرین کند. اکثر بازیکنان جدید از جمله نصیر مزروعی که به تازگی به خدمت گرفته شده نیز حضور دارند.

دو هفته پس از قطعی شدن پیوستن به مونیخ،  سادیو مانه فوق ستاره سنگالی روز پنجشنبه به مونیخ بازگشت و روز جمعه برای اولین بار در تمرین تیم قهرمان آلمان شرکت خواهد کرد. علاوه بر ملی پوش سنگالی که با مبلغ ۳۲ میلیون یورو به خدمت گرفته شده است، نصیر مزروعی بازیکن فصل قبل آژاکس آمستردام نیز که به تازگی به مونیخ پیوسته در این تمرینات حضور خواهند داشت.

بایرن اعلام کرد که این تمرین در روز جمعه برای عموم هواداران باز نخواهد بود و بنابراین تمرین بدون هواداران برگزار خواهد شد. با این حال، باشگاه تمرین را از طریق یک اپلیکیشن پخش زنده رایگان در وب سایت خود پخش می کند.

یولیان ناگلزمن از  بازیکنان بایرن مونیخ برای شروع تمرینات پیش فصل استقبال کرد. از هفته آینده ناگلزمن باید گروه را کاملاً در دسترس داشته باشد. بازیکنانی مانند مانوئل نویر و توماس مولر و همچنین روبرت لواندوفسکی که مایل به ترک باشگاه است، انتظار می رود آخرین ستاره های آماده سازی باشند.  بارسلونا تاکنون سه پیشنهاد برای جذب لواندوفسکی داده است که هر سه با مخالفت این باشگاه آلمانی همراه بوده است. روزنامه مارکا اعلام کرد که بایرن شرط قطعی و نهایی خود را برای فروش لواندوفسکی به بارسلونا اعلام کرده است و آن پرداخت ۵۰ میلیون یورو نقد است. طبق اعلام مارکا بایرن به هیچ وجه به صورت اقساطی و یا معاوضه بازیکن حاضر به فروش لواندوفسکی به بایرن نیست و به کمتر از ۵۰ میلیون یورو هم حاضر نیست که این مهاجم سرشناس خود را بفروشد.

بایرن اولین بازی خود در فصل جدید در تاریخ ۳۰ جولای برگزار خواهد کرد. سپس تیم مونیخ در سوپرکاپ با برنده جام حذفی یعنی لایپزیگ بازی خواهد کرد. این تیم در اولین دیدار خود در فصل جدید بوندسلیگا برابر اینتراخت فرانکفورت قرار می گیرد که فصل قبل قهرمان لیگ اروپا شد.

دیدگاه تان را بنویسید