عصبانیت تماشاگران ویمبلدون از این حرکت نادال+ عکس

رافائل نادال به خاطر رفتار عجیبی که روز گذشته در مسابقات تنیس ویمبلدون داشت باعث عصبانیت تماشاگران شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رفتار عجیب رافائل نادال در جریان مسابقه روز گذشته تنیس ویمبلدون عصبانیت و ناراحتی علاقمندان به این رشته را به دنبال داشت. شهرت به دست آمده این تنیسور به خاطر رفتار خوبی که داشت روز گذشته کمی تضعیف شد.

فوق ستاره اسپانیایی در دیدار با لورنزو سونگو در اقدامی عجیب حریفش را فراخواند تا درباره رفتار او توضیحاتی بدهد! این تنیسور 36 ساله که در ست سوم دور سوم ویمبلدون از حریفش جلو بود به خاطر درخواست سونگو برای بسته شدن سقف کورت و در زمانی که سرویس خوبی زده بود، ناگهان فریاد زد.

 

نادال برای اولین بار در این مسابقه سرویس خود را شکست و بازیکن ایتالیایی را به تور احضار کرد تا به او توصیه‌‌‌‌‌های نه چندان دوستانه‌ای در مورد نحوه رفتارش بدهد. نادال وقتی مقابل حریفش قرار گرفت سونگو را سرزنش کرد و او را گرفت تا نتواند بلافاصله به سمت صندلی خود برگردد.

نادال بعد از این بازی در کنفرانس خبری، تاکید کرد که مقصر بوده است. وی در این باره گفت: باید بگویم که اشتباه کردم. نباید او را صدا می‌کردم و به خاطر این موضوع عذرخواهی می‌کنم. این اشتباه من بود و آن را متوجه شدم. این چیزی است که در رختکن با سونگو صحبت کردم و این حرف‌ها همان جا ماند.

وی افزود: قصد من این نبود که سونگو را ناراحت کنم فقط می‌خواستم به خاطر رفتاری که او داشت صحبت کنم.

14010412000076_Test_NewPhotoFree

14010412000077_Test_NewPhotoFree

دیدگاه تان را بنویسید