نتایج کامل روز اول مسابقات

شروع پر قدرت پیکان در جام باشگاه‌های والیبال آسیا؛ شهداب هم پیروز شد

تیم والیبال پیکان نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های مردان آسیا را با برد پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم والیبال پیکان تهران در نخستین بازی خود از رقابت‌های جام باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲، در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با ترکیبی از فوق ستاره‌ها به مصاف گاز جنوب عراق رفت که با درخشش ستاره‌های پر شمار خود به راحتی ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد.

پیکان با ستاره‌های خود ست اول این دیدار را ۲۵ بر ۱۴ پیروز شد. نماینده ایران در ست دوم هم با حساب ۲۵ بر ۱۷ به برتری رسید.  پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در شروع ست سوم بازیکنان نیمکت‌نشین خود را به زمین مسابقه فرستاد. البته موسوی همچنان درترکیب تیم در زمین بود. در نهایت این ست نیز با برتری ۲۵ بر ۱۴ پیکان به پایان رسید.‌

سعید معروف، سید محمد موسوی، اروین انگاپت ملی‌پوش فرانسه، نیمیر عبدالعزیز ملی‌پوش هلند از ابتدا در ترکیب پیکان حضور داشتند که مورد تشویق هواداران حاضر در سالن قرار گرفتند.  

با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا مجوز حضور دو هزار تماشاگر در بازی صادر شده بود که حدود ۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و رفته رفته بر تعداد آنها اضافه شد.  

شهداب هم پیروز شد

تیم والیبال شهداب یزد در اولین دیدار خود از ساعت ۱۹ مقابل اربیل عراق به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. شهداب در ست اول این دیدار ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد. ست دوم را هم‌ با برتری ۲۵ بر ۱۸ به پایان رساند.‌ علیرضا طلوع‌کیان سرمربی شهداب در ست سوم بازیکنان ذخیره خود را به زمین فرستاد و در نهایت با حساب ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.   شهداب در این مسابقه جان گوردون پرین ملی‌پوش کانادا و ژاورونوک دونوان بازیکن چک را در ترکیب تیم خود داشت.   سیمون روبرتلندی مدافع کوبایی شهداب در این بازی حضور نداشت و از مسابقات بعد به این تیم ملحق می‌شود.   اصیل ناصر بازیکن شماره ۱۷ تیم اربیل با کسب ۱۴ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم مقاومت شهداب یزد امین اسماعیل نژاد با ۱۲ امتیاز بهترین بازیکن شد. تیم شهداب در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۶ پوئن در حمله، ۶ امتیاز در دفاع، پنج پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان اربیل بود. تیم اربیل نیز در این مسابقه در مجموع ۵۴ امتیاز کسب کرد که شامل ۲۹ امتیاز حمله، پنج دفاع، یک پوئن سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان مقاومت بود.

نتایج دیدارهای روز نخست مسابقات به شرح زیر است: 

سانتوری سانبردز ژاپن ۳ _ صفر ناخون راتچاسیمای تایلند

(۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶) 

الریان قطر ۲ _ ۳ تاراز قزاقستان 

(۲۵ بر ۲۳، ۱۵ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۱۰ بر ۱۵)

پیکان ۳ _ صفر گاز جنوبی عراق 

(۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴)

شهداب یزد ۳ _ صفر اربیل عراق 

(۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰)

دیدگاه تان را بنویسید