الهامی از مالک نساجی طلب بخشش کرد

ساکت الهامی که شب گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی نساجی برکنار شد، در دل نوشته ای از مالک این تیم طلب بخشش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساکت الهامی چند روز بعد از قهرمانی در جام حذفی و در اتفاقی غیر منتظره از هدایت نساجی برکنار شد و در آخرین نوشته خود، از حدادیان، مالک نساجی طلب بخشش کرد.

ساکت الهامی که پس از رسانه‌ای شدن خبر جدایی از نساجی مازندران، در دو پیام اینستاگرامی مختلف نسبت به حواشی به‌وجود آمده واکنش کوتاهی داشته و همچنین از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود، حالا یک متن خطاب به رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی منتشر کرده است.

ساکت الهامی در متنی که در اختیار "ورزش سه" گذاشته و آخرین اظهار نظری که درباره نساجی داشته، نوشته است:

«امروز که تمرینِ نساجی بود و من در خانه، حال خوبی نداشتم. دروغ چرا. وقتی با یک تیم زندگی می‌کنید، آنها خانواده شما می‌شوند. آنقدر نزدیک که بودن با خانواده اصلی، دلتنگی ندیدن‌شان را جبران نمی‌کند. اما باید به تقدیر گردن گذاشت و با سختی کنار آمد که تلخی سرمایه زندگی ماست؛ به‌خصوص برای مربیان در شغلی که اساسش به رفتن است.

در این بین اگرچه محبت هوادار نساجی و بازیکنان و همکارانم قوت قلب امروز و فرداست، اما برای من، ناراحت کننده‌ترین بخش، دلخوری مالک باشگاه رضا حدادیان است. مالکی که اسمش را با این چیزها به خاطر می‌سپارم: بزرگی و گشاده دستی و همراهی.

دوست دارم از رضا حدادیان عزیز طلب بخشش کنم و بابت تلخی روزهای بودن با ساکت الهامی عذر بخواهم که اگرچه تلاش کردم، اما شاید نتوانستم این محبت بی‌دریغ را جبران کنم.

این آخرین نوشته من درباره جدایی‌ام از جمع قرمزهای بامعرفت شمال خواهد بود.

به امید دیدار، خیلی زود. وقتی چمن وطنی سبز و سکوها پر از تماشاچی شده باشد. یاعلی.»

 

دیدگاه تان را بنویسید