کلانی: آمریکا و انگلیس را غافلگیر می کنیم

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است ایران می تواند در جام جهانی همه تیمها را غافلگیر کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حسین کلانی مهاجم اسبق تیمهای ملی و پرسپولیس که چند بار با این دو تیم آقای گل شده، در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس بدون شانس نیست و بچه ها باید با تمام توان تا روز آخر بجنگند و دست از تلاش برندارند اما از طرفی نباید انتظار داشت که هر سال پرسپولیس قهرمان شود و خود این مساله توقع بی جایی است.

کلانی در ادامه درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی پیش رو نیز گفت: به نظر من قرعه تیم ملی در مجموع مناسب است و ما می توانیم توانایی های فوتبال خود را نشان بدهیم. من معتقدم با مهره هایی مثل آزمون و طارمی که این دومی تبدیل به یک اسطوره شده، حتی می توانیم انگلیس و آمریکا را غافلگیر کنیم و در نهایت جشن صعود بگیریم. البته تیم ملی حتما باید بازیهای تدارکاتی خوبی انجام بدهد تا با آمادگی کامل راهی جام جهانی شود ولی من شخصا به موفقیت این تیم خیلی امیدوارم.

او در پایان گفت: فوتبال ایران استعدادهای خوبی دارد و شما می بینید که بازیکنی چون صیاد منش با ۲۰ سال سن در انگلیس بازی می کند که کار راحتی نیست. ما باید بتوانیم از این همه سرمایه انسانی به خوبی استفاده کرده و در جام جهانی رقبا را غافلگیر کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید