فن کشتی بازیکن فولاد به یک قطری! + عکس

محمد آبشک، «احمد علا» هافبک تیم الغرافه قطر را با زدن فن کشتی مهار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار مقابل الغرافه قطر به لطف عملکرد خوب و جنگندگی قابل توجه بازیکنان خط میانی خود، موفق شد خط هافبک قدرتمند تیم قطری را کنترل کند که در این میان، یکی از صحنه‌های جالب بازی هم هنگام مهار «احمد علا» هافبک الغرافه توسط محمد آبشک خلق شد که شبیه به فنون کشتی بود.

ورزش سه نوشت: سرخ‌پوشان به رهبری محمد آبشک توانستند در نبرد با خط هافبک پرستاره‌ی الغرافه موفق باشند و شب خوب خط هافبک فولاد باعث شد تا بازیکنانی چون احمد علا و سعید عزت‌اللهی نتوانند خط حمله‌ی تیمشان را تغذیه کنند.

اتفاق جالب در اواسط نیمه‌ی نخست رخ داد، جایی که الغرافه‌‌ای‌ها به دنبال پی‌ریزی یک ضدحمله سرعتی بودند و احمد علا هافبک این تیم با توپ‌گیری در سودای خلق موقعیت بود اما محمد آبشک هافبک فولاد سعی داشت تا با خطا مانع از ضدحمله حریف شود.

تلاش آبشک برای کشیدن پیراهن علا برای متوقف شدن این بازیکن بی‌ثمر بود و سرانجام هافبک فولادی‌ها به شکلی عجیب و به مانند یک فن کشتی، احمد علا را متوقف کرد که این رفتار از سوی محمد آبشک باعث شد تا داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کند.

محمد آبشک

گفتنی است که بعد از اتمام مسابقه، تصویر حرکت آبشک در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و واکنش‌های جالبی نسبت به آن بروز داده شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید