آمار خیره کننده بنزما بعد از رفتن رونالدو

ستاره فرانسوی رئال مادرید، پس از جدایی رونالدو از این تیم آمار خیره کننده‌ای را به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید اسپانیا پر افتخارترین تیم اروپا این روزها به واسطه درخشش کریم بنزما ستاره فرانسوی خود، ضمن قرار گرفتن در صدر جدول مسابقات لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا نیز شرایط خوبی را دارد و با گلزنی‌های این مهاجم 33 ساله یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جاری این مسابقات نیز به شمار می‌رود.

کریم بنزما که با رفتن کریستینانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها توانایی‌های خود را بار دیگر در معرض نمایش قرار داد، این روزها به واسطه درخشش در تیم تحت هدایت آنچلوتی مورد ستایش رسانه‌ها و ستار‌های فوتبال جهان قرار گرفته است. او در 183 بازی که بعد از رفتن رونالدو برای مادریدی‌ها انجام داده 124 گل را به ثمر رسانده تا آمار فوق‌العاده‌ای را بر جای گذاشته باشد.

بنزما طی دو بازی گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید، 6 گل به ثمر رسانده است تا دو هت‌تریک پیاپی را مقابل پاری‌سن‌ژرمن و چلسی به ثبت برساند که آمار درخشانی برای این مهاجم فرانسوی به شمار می‌رود.

درخشش بنزما در این فصل همچنین تمجید ستارگان سابق فوتبال جهان را نیز به همراه داشته است. ریو فردیناند مدافع سابق منچستر یونایتد درباره بنزما گفت: "از نظر من او در حال حاضر بهترین مهاجم نوک جهان به شمار می‌رود و رئال مادرید را تبدیل به مدعی کرده است."

دیدگاه تان را بنویسید