مردی که می خندد + عکس

با وجود شایعات مختلف مبنی بر برکناری اسکوچیچ، او با چهره ای خندان در تمرین تیم ملی حاضر بود و به شوخی با شاگردانش پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اسکوچیچ تا قبل از دیدار با کره جنوبی و تحمل اولین شکست دوران مربیگری خود در تیم ملی ایران، کارنامه ای خوب از خود به جای گذاشته بود. او با 14 پیروزی و یک تساوی، سریعترین صعود ایران به جام های جهانی را رقم زد اما در همین شرایط هم منتقدان بسیاری داشت.

در چنین شرایطی، شکست ایران مقابل کره جنوبی کافی بود تا تمام دستاوردهای او با ایران به کنار برود و از حالا درخواست ها برای برکناری او و انتخاب یک سرمربی بزرگ برای تیم ملی به منظور موفقیت در جام جهانی قوت گرفته است.

طی روزهای گذشته ژاردیم، سرمربی پرافتخار فرانسوی که به تازگی از الهلال عربستان جدا شده و حتی علی دایی (از سوی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال) به عنوان گزینه هایی برای مربیگری ایران در جام جهانی مطرح شده اند.

با این وجود روز گذشته اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که عزم و تصمیم این فدراسیون مبنی بر ادامه همکاری با اسکوچیچ است و از این مربی حمایت می کند.

در چنین شرایطی و در آستانه بازی ایران با لبنان که به نوعی پایان مرحله انتخابی جام جهانی است، این شایعات قوت بیشتری گرفته اما اسکوچیچ بدون توجه به این مسائل، با بازیکنان خود شوخی کرد و حتی سردار آزمون را هم در آغوش گرفت. حتی در همین شرایط شایعه شده بود که او با آزمون هم درگیر شده اما این دو نشان دادند که چنین مسئله ای نیست.

او حداقل در ظاهر توجهی به اخبار و شایعات ندارد و بارها هم گفته که تا انتهای جام جهانی با تیم ملی ایران قرارداد دارد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران/ دراگان اسکوچیچ

تمرین تیم ملی فوتبال ایران/ دراگان اسکوچیچ

تمرین تیم ملی فوتبال ایران/ دراگان اسکوچیچ

تمرین تیم ملی فوتبال ایران/ دراگان اسکوچیچ و سردار آزمون

دیدگاه تان را بنویسید