کرونا جام جهانی را از ایتالیا می گیرد!؟

تیم ملی فوتبال ایتالیا کار سختی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی ایتالیا در دور گروهی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بعد از سوئیس در رتبه دوم قرار گرفت تا نتواند به شکل مستقیم جواز حضور در قطر را کسب کند. حالا شاگردان روبرتو مانچینی باید در دیدار پلی‌آف ابتدا به مصاف مقدونیه شمالی رفته و سپس در بازی فینال مقابل برنده پرتغال و ترکیه صف آرایی کنند.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پنج بازیکن تیم ملی ایتالیا و دو نفر از اعضای کادرفنی به کرونا مبتلا شده‌اند. در صورت تایید، این یک خبر وحشتناک برای آتزوری خواهد بود.

داریو مارکولین، هافبک سابق لاتزیو، مربی سابق کاتانیا و یکی از اعضای کادر فنی روبرتو مانچینی، امروز بعدازظهر در یک مصاحبه این ادعا را مطرح کرد. مارکولین گفت: شنیده‌ام که در حال حاضر پنج بازیکن در تیم ملی وجود دارند که تست کرونای آنها مثبت شده است، به علاوه دو نفر از کادر پزشکی. من آن را به‌طور قطع نمی‌دانم، اما این چیزی است که من شنیدم. در هر صورت، مانچینی وحشت زده نیست.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام با تاکید بر اینکه آتزوری کار آسانی برای صعود به جام‌جهانی نخواهد داشت گفت: ما در قرعه کشی خوش شانس نبودیم، اما می‌دانیم که باید چه کار کنیم. فراموش نکنید که ما قهرمان اروپا هستیم. کار آسانی نخواهد بود زیرا ایتالیا و پرتغال جزو بهترین تیم‌های پلی‌آف هستند، اما من فکر می‌کنم که ما همه چیز برای صعود داریم. ‌ما باید در جام جهانی بازی کنیم.

کونته همچنین به‌خاطر دستاوردهایی که در عرصه بازی و مربیگری برای تیم ملی ایتالیا داشته، وارد تالار مشاهیر این کشور شده است. او در این باره نیز گفت: "فکر می‌کنم این جایزه مربوط به دو دوران مربیگری و فوتبالیستی من است. من به‌عنوان یک فوتبالیست در سطح باشگاهی همه چیز را بردم و متأسفانه با توجه به اینکه نایب قهرمان جام جهانی و یورو شده‌ام، چیزهایی را در تیم ملی از دست دادم. من سعی می‌کنم به‌عنوان یک مربی همان مسیر پیروزی را طی کنم.

بسیاری از فوتبالدوستان علاقمندند لاجوردی ها در قطر حاضر باشند و جام جهانی با حضور ایتالیا برگزار شود، مساله ای که البته به معنای غیبت رونالدو و پرتغال در این جام خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید