معرفی بهترین ها

اتفاق بزرگ و تاریخی برای یزدی ها؛ شهداب قهرمان لیگ برتر والیبال شد+ عکس و ویدیو

تیم والیبال شهداب یزد قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیدار برگشت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (23 اسفند) برگزار شد. در این مسابقه تیم مقاومت شهداب یزد با کسب دومین پیروزی متوالی برابر پیکان تهران به مقام قهرمانی جام سی‌وپنجم دست یافت.

شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی مقاومت در مسابقه دوم فینال سه بر یک به پیروزی رسیدند تا حسرت پیکان پرافتخار برای کسب سیزدهمین جام قهرمانی هفت ساله شود. پیکان در سال 1393 به دوازدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یافت. پیکانی‌ها در ست دوم 25 بر 23 فاتح میدان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. تیم پیکان در مسابقه نخست نیز سه بر صفر مغلوب مقاومت شده بود.

تیم والیبال پیکان تهران در سال 1400 به پنجمین مقام نایب قهرمانی خود در لیگ برتر مردان دست یافت تا همچنان و برای سال‌های متوالی با 12 قهرمانی، پنج مدال نقره و سه نشان برنز (مجموع 20 مدال) پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها باقی بماند.

بدین ترتیب سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از یک‌شنبه دوم آبان‌ آغاز شده بود، عصر امروز (دو‌شنبه 23 اسفند‌) بعد از برگزاری 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

امین اسماعیل‌نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد با کسب 28 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم پیکان نیز آرمین تشکری با 15 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

در ابتدای این مسابقه دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، بازیکنان و کادر فنی دو تیم شهداب مقاومت یزد و پیکان تهران با اهدای گل، یاد و خاطره حسین معدنی، رضا ابراهیمی و حسین کاظمی سه مربی فقید والیبال ایران را گرامی داشتند.

 

ترین‌های این فصل لیگ والیبال

قدرتی زن ها: پوریا فیاضی(پیکان)، مجتبی میرزاجانپور(سپاهان)

سرعتی زن ها: رضا عابدینی(شهداب)، مهدی جلوه(فولاد سیرجان)

پاسور: محمدطاهر وادی(پیکان)

لیبرو: محمدرضا حضرت پور(پیکان)

پشت خط زن: امین اسماعیل نژاد (شهداب)

برترین بازیکن فصل MVP: امین اسماعیل نژاد (شهداب)

لیگ برتر والیبال

لیگ برتر والیبال حمزه زرینی

لیگ برتر والیبال

لیگ برتر والیبال

پیمان اکبری

لیگ برتر والیبال

لیگ برتر والیبال

لیگ برتر والیبال

علیرضا طلوع کیان

 

دیدگاه تان را بنویسید