اگر تیمم سقوط کرد، دیگر مربیگری نمی کنم!

سرمربی پرسپولیسی فجر سپاسی می گوید اگر این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد او دیگر مربیگری نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهرزاد معدنچی که حدود سه روز قبل هدایت فجر سپاسی را بر عهده گرفته، می گوید به بقای این تیم در لیگ برتر ایمان دارد و اگر تیمش به لیگ دسته اول سقوط کرد، او دیگر مربیگری نخواهد کرد.

مهرزاد معدنچی، مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما از شکست ناراحت هستیم. شرایط راضی کننده نیست. وظیفه خودم می‌دانم که از هواداران و مردم شهر بابت نتایج عذرخواهی کنم. ما پیش بینی کردیم که بازی سختی در پیش داریم. شهرخودرو پرتلاش بازی کرد. تیم ما یک سری مشکلات در گذشته دارد و اگر بخواهیم به آن توجه کنیم، از مسیر خود دور می‌شویم. بازیکنان ما در این بازی خیلی پرتلاش بودند. می‌گویند زمین خوب نیست اما جا دارد از مسئولان تشکر کنم که تلاش کردند زمین بازی را به آمادگی برسانند. ما می‌پذیریم که خوب نبودیم اما اعتقاد من این است که من این بازیکنان را باور دارم و مطمئن هستم که این تیم در لیگ برتر می‌ماند و اگر این اتفاق رخ ندهد، دیگر مربی‌گری نخواهم کرد.

او درباره عملکرد داوری و پنالتی‌ای که به سود شهرخودرو گرفته شد، گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. به نظر من پنالتی نیز به خاطر بی‌احتیاطی بازیکن فجر بود. هنوز بازی‌های قابل توجه و زیادی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.

معدنچی درباره انتخاب سرمربی جدید فجرسپاسی گفت: من امانت‌دار این باشگاه هستم چون وظیفه‌ای به من داده شده است و ما تلاش خود را کردیم که بازیکنان را به شرایط روحی و روانی خوبی برسانیم. من حال خوبی از بازیکنان تیم در این ۴۸ ساعت دیدم و  من به این تیم امیدوارم هستم. هر کسی می‌خواهد بیاید، به نظر و تصمیم باشگاه بستگی دارد. من به این بازیکنان خیلی امیدوار هستم.

مربی فجرسپاسی در پایان گفت: من ۴۸ ساعت با این بازیکنان زندگی کردم و از نظر روحی شرایط خوبی داشتند. نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما نکته مثبت تیم، این بود که بازیکنان خیلی با روحیه و پرتوان بودند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید